Tikka

Edblad

Välkänd medlem
2 nov 2008
188
0
6
Östjämtland
Tjena allihopa!

Tänkte bara höra ifall det är fler än jag som har de svårt att lyckas kontakta Tikka via mail?

Lyckades därimot få tag i en av mekanikerna via telefon, men eftersom jag skulle beställa så bad de mig maila "kontoret" istället.

Har mailat 2ggr nu utan resultat.....

MvH
Edblad

jpn

Välkänd medlem
3 nov 2005
230
0
16
37
Byyn
Jag har också mailat dom i höst när jag tänkte skaffa lite prylar till kissen... men inget svar ännu iaf och det börjar väl vara en 5-6 veckor sedan :s

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
Tikka är väl inte känd för att hålla särskilt god telefon-/mejlservice? Dock bättre än PF och Bengan.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Tikka är väl inte känd för att hålla särskilt god telefon-/mejlservice? Dock bättre än PF och Bengan.
Det där har då varit helt tvärt om för mig. Både Bengan och PF har svarat mycket snabber och bättre svar än vad jag har fått av Tikka. Fick vänta skit länge på svar av Tikka(hade nästan glömt att ja mailat dom),medans jag hade fått svar 5-7ggr av PF och Bengan.

Och jag fick MYCKET bättre svar av både PF och Bengan än vad jag fick av Tikka.

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
men hallå, gubbar från jokkmokk är väl inte så snabba med mejl och telefoner, vet ju själv hur det är med en själv och jag är ju bara en yngling från gällivare :hahaha:

kunde inte låta bli ;)
men skickade av ett mejl till dom nyss och får se när man får svar, en polare skickade mejl till han och han fick då svar, efter kanske två mejl å lika många veckor