Tidningen blivit sämre?

S

Skidoon

Har slutat köpa snowmobile nu. Tycker inte längre att det är nåt intressant i den. Bara samma saker hela tiden. Nästan aldrig något reportage och det skulle vara kul med något begagnat tips med. Inte bara nya skotrar hela tiden. Sen så är det dåligt med smyghöjningen på 5 kr med.
 
E

Ej medlem/Inloggad

Själv tycker jag att det är den bästa.. Men alla tycker olika..
 
E

ejwbegysv

Jag tycker den blir bättre och bättre för varje nummer... en kanontidning..

Kom med lite konkreta förslag på vad som skulle göra tidningen ännu bättre i dina ögon så lyssnar vi självklart på detta... Vad för reportage saknar du t ex?
 

TIMJ

Välkänd medlem
23 nov 2004
160
0
6
Norrbotten
Jag håller med om att tidningen är bra,bara Tikkas inlägg gör det värt o köpa tidningen men inget är så bra att det inte kan bli bättre (inte menat som kritik). ;-)
 

Sauce

Välkänd medlem
9 feb 2005
216
0
16
Sundsvall/Vemdalen
Mycket bra tidning! men... personligen tycker jag att dom som prenumererar helår borde få en prenumeration på webtidningen oxo eller ett väldigt rabbaterat pris =)

Annars måste jag bara berömma er för en mycket bra tidning! :)
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Sauce skrev:
Mycket bra tidning! men... personligen tycker jag att dom som prenumererar helår borde få en prenumeration på webtidningen oxo eller ett väldigt rabbaterat pris =)
Man får ju ett paketpris om man tecknar prenumeration på både tidningen och leden samtidigt, man betalar då bara 94:- för internetdelen. (eller 191:- för tidningen, beroende på hur man ser det...)

För er som redan premmar på tidningen är det ju värre (även om 149:- knappast gör att någon går i personlig konkurs) men har ni tillfälle så kan ni besöka oss på någon tävling eller likande, då brukar vi ha fina priser om man tecknar en leden-prenumeration på plats! :)
 

Sauce

Välkänd medlem
9 feb 2005
216
0
16
Sundsvall/Vemdalen
henkew skrev:
Man får ju ett paketpris om man tecknar prenumeration på både tidningen och leden samtidigt, man betalar då bara 94:- för internetdelen. (eller 191:- för tidningen, beroende på hur man ser det...)

För er som redan premmar på tidningen är det ju värre (även om 149:- knappast gör att någon går i personlig konkurs) men har ni tillfälle så kan ni besöka oss på någon tävling eller likande, då brukar vi ha fina priser om man tecknar en leden-prenumeration på plats! :)
Hehe ja du har helt rätt, men det är alltså 149kr helår? hade isåfall fått det om bakfoten och trodde det var i månaden :eek:
 

konan

Välkänd medlem
16 sept 2004
1.294
0
16
I Boden där solen alltid ler
Skidoon skrev:
Har slutat köpa snowmobile nu. Tycker inte längre att det är nåt intressant i den. Bara samma saker hela tiden. Nästan aldrig något reportage och det skulle vara kul med något begagnat tips med. Inte bara nya skotrar hela tiden. Sen så är det dåligt med smyghöjningen på 5 kr med.
SKOTER heter en trycksak,typ som hänt i veckan något för dej kanske?
mycke touring å mossa, tyvärr e priset det samma annars e ju direktreklam gratis :rolleyes: