Stockholmare se hit!

fjollträskers

Aktiv medlem
1 jan 2000
86
0
6
jo fick en liten id'e om vi från stockholm (och har skotern här) skulle träffas någonstans med skotrarna och åka någonstans och fika? skulle kunna bli häftigt. funderar på att åka och hämta skotern för att åka lite i innerskärgården man vet ju inte när man kan göra det nästa gång, antingen är man död eller så har dom infört totalt skoterförbud då. vet inte riktigt var och hur, är öppen för alla förslag. har ett förslag. lördag den 20 från åkersberga åka runt lite och åka och fika på lidingö nu har jag ingen aning var man kan fika där men som sagt detta är bara ett förslag. kenth............

Fridsjo

Välkänd medlem
16 jan 2008
154
0
6
järfälla
Jag tog skoter lördags från Järfälla ut till krägga, grilby, Bålsta och till baka. En del skoter åkning på Mälaren och en del i skogen, helt ok för att köra skoter.
Det skulle vara kul å vara några fler skotrar på en tur...

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Synd att man inte är nere i sthlm den helgen då! Hade gärna hängt på er ut i skärgården! Pratade om det förra helgen när jag var nere och körde lite. Måste va helt perfekt nu för att köra där! Blir nog grymt! Ni får fota och lägga upp här sedan!!

/Robert