Stöld av Artic cat cross fire i Luleå/Gammelstad natten mot den 2 feb.

drutten72

Medlem
6 feb 2011
12
0
1
Hej,

Jag vill efterlysa en skoter av märket

Regnr: LLG156
Fabrikat: ARCTIC CAT
Modell: CROSSFIRE 8 S
Årsmodell: 2007
Färg: FLERF
Chassinr: 4UF07SNW57T121936
Värde:
Stöldort: Norrbottens län
Stölddatum: 2011-02-02

Har du upplysningar att lämna ring Larmtjänsts tipstelefon 020 - 325 325

http://www.brottsportalen.se/index.php? … meID=50791

Även en bil blev stulen information om bilen:
Registreringsnummer: SMX466
Fabrikat: BMW 520 I TOURING
Färg: MGRÅ

Kontakta polisen 11414

Tack på förhand.
 
Last edited:
E

eMe181

Samma här i Skellefteå, ögné öppna, men dom kan ju inte vara så smarta om dom tar en bil?
 

drutten72

Medlem
6 feb 2011
12
0
1
Nä det verkar dom inte ha varit så man kan ju hoppas att dom har gjort mer misstag så blir det lätt för polisen.
Tack det uppskattas av familjen.
 

drutten72

Medlem
6 feb 2011
12
0
1
Bilen är upphittad på burströmska i Luleå. Om någon har sett något
konstigt eller nåt skumt i området kontakt polisen.
Det saknas fortfarande en skoter bla.

Tack på förhand.
 
Last edited:

forre

Välkänd medlem
9 okt 2004
1.231
5
38
47
Luleå
Hej drutten72
Kan bara nämna att mitt släp stals samma natt i Södra Sunderbyn.
Hittades senare på burströmska under dagen.
Skruvtippen var använd kunde jag se.
fotspår fanns på platsen som kan vara av intresse
 

XpS06

Välkänd medlem
15 jan 2009
294
0
16
Håller koll jag med. Men du har ingen bild på skotern?
Är det något speciellt som utmärker maskinen?
 

drutten72

Medlem
6 feb 2011
12
0
1
Jag ska fixa bild det är en i min familj som har blivit av med den och dom är inte hemma än men så snart dom kommer tillbaka ska jag be dom lägga in en bild på den och information om den har något som utmärker den.

Okej då ska jag meddela det vidare så får vi se vad dom säger. Tack för informationen. Hoppas dom tar dom så kanske ditt brott också klaras upp även om man får tillbaka sakerna blir man ju så sne att folk inte kan låta bli ens saker.
 

drutten72

Medlem
6 feb 2011
12
0
1
Hej,

Skotern hittades igår lördag 12/2 i ett sommar stuge område här : http://kartor.eniro.se/m/IxX6e Polisen konstaterade att det var rätt skoter och ringer och säger att en släktingen får åka ut om hämta skoter. Vilket sker idag vid lunch när han kommer dit är den borta igen och det står en bil med en presenning i och vittnen säger att det har kommit dit 2 personer som har åkt iväg med skotern. Så släktingen sitter där o väntar tills dom kommer tillbaka. Dom ser honom och drar iväg med skoter igen det man hinner se är en ung kille som kör den samt en ung tjej som åker med. Så nu är den borta igen så jag skulle vilja att alla som bor i Luleå håller utkik specielt på Hertsön med omnejd. Skicka detta vidare via alla kanaler skotern är kvar i Luleå.

Tacksam för all hjälp ring polisen på 11414 om ni har sett den.
 

lubert86

Välkänd medlem
27 okt 2009
552
1
16
Sundsvall
Hej,

Skotern hittades igår lördag 12/2 i ett sommar stuge område här : http://kartor.eniro.se/m/IxX6e Polisen konstaterade att det var rätt skoter och ringer och säger att en släktingen får åka ut om hämta skoter. Vilket sker idag vid lunch när han kommer dit är den borta igen och det står en bil med en presenning i och vittnen säger att det har kommit dit 2 personer som har åkt iväg med skotern. Så släktingen sitter där o väntar tills dom kommer tillbaka. Dom ser honom och drar iväg med skoter igen det man hinner se är en ung kille som kör den samt en ung tjej som åker med. Så nu är den borta igen så jag skulle vilja att alla som bor i Luleå håller utkik specielt på Hertsön med omnejd. Skicka detta vidare via alla kanaler skotern är kvar i Luleå.

Tacksam för all hjälp ring polisen på 11414 om ni har sett den.
Men va sjukt.. Hoppas dom åker dit snarast. Vilka idioter.
 

drutten72

Medlem
6 feb 2011
12
0
1
Nu har vi hittat den :) på hagaviken igen fast på ett annat ställe. Tack till er alla som har hållit utkik och till den personen som hittade om du läser .... Dagens hjälte du är guld värd.

Tack än en gång :D