Snygga skoter kläder?

j.fredriksson

Aktiv medlem
18 nov 2009
60
0
6
gäddedde
Jag kan rekommendera TOBE Exception, En riktigt skön OVERALL.
E så grymt skönt o slippa få in snö o kalla vindar i midjan.

Finns att köpa från duells och tobe´s egna hemsida

Beasten

Välkänd medlem
26 feb 2007
1.012
0
16
NJURUNDA
Spelar ju ingen roll hur bra eller sköna kläderna är om dom är fula. Köp inte röda eller ljusa kläder, dom blr så smutsiga fort.

dieselknugen

Välkänd medlem
21 okt 2009
564
0
16
Hemma
Vem tusan köper ett energi-dryck ställ frivilligt?
Känns lite billigt/småbarnfasoner.
Lite "energi-dryck är så ***** ballt asså, jag blir värsta onaturlig cool och stark, dessutom kan jag gymma myyyycket längre". (Attans, det är 16 års gräns på gym!)
Jag skulle nog inte kunna hålla mig för skratt om jag såg en kille fara runt med ett redbull/monster energy/burn ställ.

Jag skulle dock sätta på mig ett sådant ställ om jag var sponsrad, då är man ganska tvungen trots allt.

För övrigt så åker jag i en snowboardjacka och ett par columbia byxor, har inget med skoter att göra, men det fungerar minst lika bra.

du är ju bara avis på dem som har råd å köpa ett monster ställ.

Sledborne

Välkänd medlem
1 okt 2008
1.296
1
16
Umeå/Arjeplog
bumpar den här tråden.

Har sökt efter ett par "racing inspirerande" men ändå lite pösiga byxor som ska vara ganska neutrala i färgen, och hittade ett par shiftbyxor bland skoterkläderna på stenmarks.
Men lite skeptisk om dessa går att använda som skoterbrallor?

Såg att några kör/har kört med dessa, åsikter ??

Flesh.

Välkänd medlem
21 aug 2010
158
0
6
Gällivare
bumpar den här tråden.

Har sökt efter ett par "racing inspirerande" men ändå lite pösiga byxor som ska vara ganska neutrala i färgen, och hittade ett par shiftbyxor bland skoterkläderna på stenmarks.
Men lite skeptisk om dessa går att använda som skoterbrallor?

Såg att några kör/har kört med dessa, åsikter ??
kör med shift squadron pants, skalbyxor, och jag måste säga att dom är jävligt sköna. men man får se till att man har med ett extra lager om man ska på långtur (nämner det just för att jag alltid glömmer det där jävla lagret hemma). annars så håller dom bort fukt och vind jävligt bra, men värme får du stå för själv

quakesk

Aktiv medlem
17 okt 2007
82
0
6
Drar en liten bump jag med.
Är det nån här som är runt 187 cm och väger 70 kg och kan berätta vad dom kör på för storlek i byxor.
L såg jag hette 34 och det är vad jag har i längd på jeans, men knappast i midjan, är dock rädd att M blir för kort i benen.
Så skulle vara mycket tacksam om nån som är liknande mig i kroppen kunna berätta vad ni kör med.