N N_w 12 okt 2009 #1 vad skulle jag kunna smörja min sekundär axel alltså axeln som sekundärvariatorn sitter på? de är ngn rostbrun sörja där nu som jag inte vet va de kan vara!, skulle man bara kunna använda vanlig motorolja eller?
vad skulle jag kunna smörja min sekundär axel alltså axeln som sekundärvariatorn sitter på? de är ngn rostbrun sörja där nu som jag inte vet va de kan vara!, skulle man bara kunna använda vanlig motorolja eller?
Yamaha.Srx.700 Välkänd medlem 14 apr 2009 2.224 0 36 Överkalix 12 okt 2009 #2 Försök torka bort skiten där och så sprayar du på lite 5-56 el WD-40, funkar fint.
K kristiansson Välkänd medlem 23 apr 2006 176 0 6 12 okt 2009 #3 Lägg på ett tunt lager med kopparpasta. Kan mycket väl vara det som är där nu också.
N N_w 12 okt 2009 #4 kristiansson skrev: Lägg på ett tunt lager med kopparpasta. Kan mycket väl vara det som är där nu också. Click to expand... anade faktiskt de! tack
kristiansson skrev: Lägg på ett tunt lager med kopparpasta. Kan mycket väl vara det som är där nu också. Click to expand... anade faktiskt de! tack