Slednecks 7

twostroke

Välkänd medlem
11 aug 2004
124
0
6
Ökx
Har laddat ner den och sett den. Tyckte det var den bästa slednecks filmen av dem alla! Någon annan som sett den? Vad tyckte ni?
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Utan problem. Den slår alla andra Slednecks filmer med hästlängder. Klart den bästa skoterfilmen hittills i år (har inte sett 2SCS7 och THC4)
 
E

Ej medlem/Inloggad

Slednecks 7 ??

Tjena alla skoter fantaster !!

Hur lång är slednecks 7 ??

Har fått för mig att den är mycket kortare än dom andra filmerna dom har gjort. Tacksam för svar! Mvh Andreas
 

twostroke

Välkänd medlem
11 aug 2004
124
0
6
Ökx
Ej medlem/Inloggad skrev:
Tjena alla skoter fantaster !!

Hur lång är slednecks 7 ??

Har fått för mig att den är mycket kortare än dom andra filmerna dom har gjort. Tacksam för svar! Mvh Andreas
Min är då 47:21..
 

Heggan

Välkänd medlem
4 okt 2004
386
0
16
40
Luleå
Tycker typ mouatin mod mania 2 e mycke fränare å thunderstruck 3... Va som en crash film slednecks 7 men skönt med mycke puder:rolleyes:
 

hilppari

Välkänd medlem
31 jul 2004
104
0
6
FINLAND
jaau

har ni sett båda delarna av slednecks 7???????? cd1 = freeride cd2 = FSX..... blir nog längre än 47 min då! ;)
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
hilppari skrev:
har ni sett båda delarna av slednecks 7???????? cd1 = freeride cd2 = FSX..... blir nog längre än 47 min då! ;)
Så klart den blir, jag snacka då om CD1 Freeride...och den är ca.47 min...
andra skivan är väl runt 30-35min.....
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Sammanfattning

Jag tycker nog att årets skoterfilmer kan summeras så här:

Härligaste puder/freeride-klippen ==> Braaap 4
Coolaste klättringarna ==> Thunderstruck 3

Resten var väl ganska standard... kul att se men inget man går ut och moddar skotern för... :rolleyes:
 

twostroke

Välkänd medlem
11 aug 2004
124
0
6
Ökx
hilppari skrev:
har ni sett båda delarna av slednecks 7???????? cd1 = freeride cd2 = FSX..... blir nog längre än 47 min då! ;)
Jag har bara ladda ner 47 min så då har jag nog missat CD 2..
 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
Slednecks 7 är grymt varierad vilket åtminstone jag tackar för, härligt puder i början.. koola hopp och drops.

och..

..Varför ser det så lätt ut att whippa med REV:arna? ; )
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
App app!

Vi har varit ganska toleranta när det gäller piratkopierings-snacket men nu får vi sätta stopp!

Som ni säkert vet så är det olagligt att ladda ner kommersiella filmer, spel, program m.m., om ni ändå vill göra det så är det upp till er (precis som det är upp till er om ni vill köra för fort, snatta gurka på konsum eller langa knark...) men ni får inte diskutera det här.
Ni fattar säkert vad som gäller och nu när det blivit påpekat så hoppas jag att vi slipper radera fler inlägg!