Skotern är ett problem!

J

jonkevidbron

I år hade jag tänkt att föra lite
statistik vad beträffar
olyckor etc.
Om ni som skoteråkare upprepar
ert dåliga humör kan vi även
ta upp disskussionen denna säsong.
Det är trots allt inget
påhopp jag är ute efter.
Ni kommer att kunna se statistiken
genom säsongen på denna sida!
MVH Jonke.

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Vem är du ??

Hej Jonke !!

Jag har en enkel fråga till dig...

Vem är du ??

Våga stå för dina åsikter och ta och registrera dig istället !!
Är inte det bättre än att så fort du spårar ur så plockar vi MODERATORER bort dig och dina trådar....
eller ???
Vi kan väl samsas i skogarna ??

Varför inte göra så här i stället....

"Slut å bråk, följ mé å åk !"

Mattman

Välkänd medlem
1 jan 2000
352
0
16
Råneå Sverige
RE: Vem är du ??

Fragan ar hur manga tradar som e underskrivan av Jonkevidbron som e skrivna av samma person, vem som helst kan ju kalla sig det ju..

T

Thomas.

Ja va kul att du ska föra statistik.
Då kan man ju verkligen se hur farligt det är att köra skoter.
Men sen är det väl varje enskilld person som sedan får avgöra om man vill utsätta sig för den risken.
Det har ju bevisats att rökning är farligt men det är ju rätt många runt om i världen som nyttjar detta ändå.
Sprit är också en sak som orsakar skador och olyckor. Men det kanske är flera personer som skadas av "skorern" och få tas omhand av samhället..

Men det får vi nu reda på efter vintern.

Det jag menar är att det kan vara lämpligare att lägga ner tid på ett problem som berör flera.. Men det är ju bara vad jag tycker.

Larsson

Välkänd medlem
1 jan 2000
402
0
16
58
Sandviken
Den där statistiken han pratar om,den kommer i år igen.Vare sej vi vill eller inte.Både med olyckor & flera döda,var så säker.
Vare sej det är han som skriver eller inte. så är det bara.Går ej att blunda för.Tyvärr.................................

Bacon

Välkänd medlem
1 jan 2000
576
0
16
Sverige
Det är sant Larsson, men jag hoppas att han jämför statestiken med skidolyckstatestiken och ser vad som kostar samhället mest.
Men det är väl inte att tänka på för det kommer inte att gynna skidåkarna!
Inget ont om skidåkare nu...

P

Punk

Varför inte föra statistik över hockeyskador eller hur många fjortisar som pundar eller hur ofta folk blir misshandlade????

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
Den här tråden leder ingen vart. Nu vet vi allihop att Jonke ska föra statistik, och att han ej kan låta bli vårt forum för han tycker om att retas.

-:låser tråd:-