Skoter films hubbar ?

PooX

Medlem
14 maj 2006
26
0
1
Sv: Skoterhubbar på Dc?

Jag har en ;)

12r.mine.nu

Den har varit uppe jätte länge.
 
R

Robin

Sv: Skoterhubbar på Dc?

men det var tur att den kom upp igen... älskar muppracing hubben där tankar jag 1mb/sec, det duger ju... måste tillägga att jag laddar ALDRIG ner kommersiella filmer!
 

PooX

Medlem
14 maj 2006
26
0
1
Sv: Skoterhubbar på Dc?

men det var tur att den kom upp igen... älskar muppracing hubben där tankar jag 1mb/sec, det duger ju... måste tillägga att jag laddar ALDRIG ner kommersiella filmer!
Okej, det är ju bra.

Kolla gärna in 12r.mine.nu där kommer du tanka jätte snabbt också, alla som sitter där har nästan fiberuppkoppling ;)
 
R

Robin

Sv: Skoterhubbar på Dc?

Okej, det är ju bra.

Kolla gärna in 12r.mine.nu där kommer du tanka jätte snabbt också, alla som sitter där har nästan fiberuppkoppling ;)
jorå ska lägga det på minnet :p
 

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
Sv: RE: hubb

KÖPA?? Sånt är ju dyrt! De kan man spara till en ny skoter... alltså ingen som har en svcd med slednecks 6? Jag har alla dom andra...
Ladda hem BearShare lr BearShare flix och installera programet och sen sök på vad ni vill, sen om det är snabbt är ju upp till var och en beroende på hur mycke tid man har att undvara.
 
R

Robin

Sv: RE: hubb

Ladda hem BearShare lr BearShare flix och installera programet och sen sök på vad ni vill, sen om det är snabbt är ju upp till var och en beroende på hur mycke tid man har att undvara.
menar du för att ladda ner torrent filer? isåfall spelar programet man använder ingen roll alls, då går allt på dom som sherar....