E
eMe181
Tja, ni på snowmobiles är skoter experter hehe, och det sket sig med srvn jag skulle köpa, måste köpa en dator eftersom den jag har är trasig och att jag skriver detta från pappas. Jag har alltså tänkt köpa en snöskoter nästa år mellan jul och nyår, kommer från och med nu börja spara till en. Jag har räknat med att om jag får ett sommarjobb i sommar så ska jag jobba alla veckor förutom 2-3 stycken. Har räknat att jag kommer ha runt 10-15 tusen kronor totalt, kanske blir någon tusenlapp extra vid jul och födelsedagen, dock så går dom till bensin och reservdelar om något skulle rackla:mad2: Så vad har ni för tips på vilken skoter jag ska köpa? Är 15 år då...
Ni som undrar varför det sket sig med Srv:n är för att mina föräldrar tycker att det bara blir något skrot för 3-4 tusen kronor, sedan så är jag lite för ung just nu...
Så skriv på Snowmobilare ;D:weird:
Ni som undrar varför det sket sig med Srv:n är för att mina föräldrar tycker att det bara blir något skrot för 3-4 tusen kronor, sedan så är jag lite för ung just nu...
Så skriv på Snowmobilare ;D:weird: