Skoter annonsering

Simon_88

Aktiv medlem
12 okt 2004
68
0
6
Jag skulle bara vilja tipsa admins på skoterleden om att göra en skoterannonserings sajt, jag tror att det skulle fungera bra med tanke på att det här är typ sveriges mest besökta skotersajt. Det finns ju allt här, skoterrecensioner, forum och massa annat som rör skotrar. Ni skulle kunna ta 20 30 spänn för besväret. Ni skulle få fler besökare och fler eventuella reklamintäkter. Men jag måste få 40% av inkomsterna eftersom jag kom på iden. Nä jag skojjade bara det räcker med 7%
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Har funnits några år...

Vet du att det faktiskt är fler som tänkt precis som du, bl.a. dom som startade sidan... :)

Kolla på bild-länken här nedan så hittat du nog till vårt "Annonstorg", där kan du köpa eller sälja allt som har med skotrar att göra.
Det är dessutom helt gratis, bra för alla som vill annonsera men lite synd för dig eftersom att du inte kommer att få några pengar. :D

Jag kan ju passa på att påminna om att det är där ni ska lägga in era annonser och inte här i forumet!
 

Attachments

E

Ej medlem/Inloggad

åhåå jag skäms såå! Jag såg inte annons grejjen! Jag trodde faktiskt att det fanns en annoneringssida men jag hittade den inte, TACK så hämskt mycket för det!