Som ovan, Helt otrolig skoter. Köpte min förra hösten och körde förra säsongen med den och jag vill inte byta! Otroligt lättkörd och rolig. Drar lite sås, billig å försäkra (250kr/mån helår -24år) och går ruskigt bra. Otroligt rapp för att vara så pass lite effekt. Måste nämna att den kör ifrån en 600 e-tec -09 upp till hundra då TNT:n är mycket rappare. Min är då original förutom drevning 23/45 (även samma på E-tecen) Körde hela förra säsongen (dock var den väldigt kort) och det enda jag gjorde åt maskin var å byta slides å ett boggielager. Men rekomenderar att byta matta till en 38. Går mycket bra i snön pga av den är så lätt (187kg torr) Vanliga problem är oljeläckage oljebehållare vilket det är på alla xp. Justerbricka till sekundären var av plast på tidiga modeller men alla skall ha bytts ut till en av aluminium. Likaså hade alla xp problem med drivaxeln, men skall också jha bytts ut på garanti. Annars är det väl lite klent chassie på tidiga xp, vevlager, tankmätare å handtagvärmare. Kör med originalrem på min och har aldrig behövt bytt. Tror den heter 319 om jag inte missminner mig. Och det är inge problem å köra rulle, bara du har grepp.
Mods på min är nu efter sommaren.
Slutburk (dock används bara då lusten faller in och ej stör folk)
38 ripsaw från Re 800
Ctrl II skidor från X trim -09
Styrhöjare
bukskydd
Powermadd handtagsskydd
Ventilerade sidokåpor (På G)
Drevning 23/45
lyktsköldar (på G)
Aluring i oljebehållare för att slippa läckage.
Borttagen Krängningshämmare.
Kan varmt rekomendera denna skoter då du har väldigt roligt för en liten summa pengar