Hallå ja..
Har problem med RSn, sitter 280 munstycken i nu, allt ska vara standard i förgasarna.
Ca 350 möh, -12..
Det var ca 14 liter 8 månaders gammal bensin i den, fyllde den helt full med 95 oktanig bränsle och slog i Tri-pac oktanhöjande.
Men när jag skulle provköra så ville inte tomgången sjunka till mindre än 4000, dock gick den fint upp till 3/4 gas. Sedan började den blöddra som satan och blev bara ca 330 grader.. Har gått klockrent åt ägaren innan i byn med samma bestyckning.
Tänkte prova med V-power och nya stift och se till helgen..
Kan det vara så att bensinen var så dålig efter 8 månader?
Ska väl sitta BR9ECS-5 i dessa maskiner?
Kanske även borde gå upp till 50 från 45 på lågfarten?
Mvh Marcus..
Har problem med RSn, sitter 280 munstycken i nu, allt ska vara standard i förgasarna.
Ca 350 möh, -12..
Det var ca 14 liter 8 månaders gammal bensin i den, fyllde den helt full med 95 oktanig bränsle och slog i Tri-pac oktanhöjande.
Men när jag skulle provköra så ville inte tomgången sjunka till mindre än 4000, dock gick den fint upp till 3/4 gas. Sedan började den blöddra som satan och blev bara ca 330 grader.. Har gått klockrent åt ägaren innan i byn med samma bestyckning.
Tänkte prova med V-power och nya stift och se till helgen..
Kan det vara så att bensinen var så dålig efter 8 månader?
Ska väl sitta BR9ECS-5 i dessa maskiner?
Kanske även borde gå upp till 50 från 45 på lågfarten?
Mvh Marcus..