SKI-DOO PROBLEM !

GTX.SE.1200

Välkänd medlem
1 feb 2010
218
0
16
Hällsjö
Ni som har problem med er Ski-doo , ex variatorer, oljeförbrukning mm, ska nu få direkt nr till Sverigechefen så ni kan framföra era åsikter direkt o slipper gå igenom ointresserad återförsäljare.

OBS ! Detta är ett direkt nr o får inte spridas vidare !
090-172821

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna
Hoppas det är arb nr. Skulle bli galen om frugan och barnen fick samtal från arga skoterägare.

skickat via tapatalk från S3an

JS

Välkänd medlem
30 jan 2007
596
1
16
Haparanda/Kiruna
Gillar denna delen, "får ej spridas vidare" också lägger du ut nummret på ett offentligt forum.....
Exakt min första tanke också. Hoppas bara den chefen är medveten om att nummret läggs ut på ett forum med nästan 24 000 medlemmar och möjligvis vad det kan innebära.

I övrigt är det ju en bra tanke om han tar sig tid och lyssnar på det ägarna har att säga och ser till att åtgärda ev vanligt förekommande problem.

GTX.SE.1200

Välkänd medlem
1 feb 2010
218
0
16
Hällsjö
Naturligtvis ett arbets nr o ironi ! MEN ,
Ski-doo o skoterhandlare o tillverkare behandlar sina kunder som betalar deras löner så jävla risigt, skulle inte funka i någon annan bransch , därför tycker jag att högst ansvarig för garanti o support kan prata direkt med sina kunder o få ta del av våra synpunkter, har själv ringt han ett antal ggr o vips så har mina problem löst sig mkt smidigt sedan återförsäljarn fått ett samtal från chefen !