Finns dom tillgängliga någonstans på nätet för oss vanliga dödliga också?
Här finns det ett stort utrymme för BRP Sverige att förbättra sig, servicebullletiner av olika slag ska gå till den förste ägaren av aktuell modell under garantitiden och inte bara till ÅF.
Har inte sett röken av något sådant utskick på någon av alla nya maskiner jag haft (och det har varit garantiuppgraderingar på alla och i ökande takt på senare år) utan det hamnar isolerat hos ÅF vilken då kan, beroende på belastning i verkstaden osv prioriteras olika.
BRP Sverige skulle undvika mycken helt onödig ryktesspridning och spekulation genom detta.
har stått om det på dootalk i tvåveckor...
De ligger ju alltid före utav någon anledning, 550 F ägare av Tundra 2010:s årsmodell bör ju också ta det försiktigt och inte fara ut i ödemarken ensammen ännu utan skidor med .
En positiv utveckling av detta forum vore samma system som Doo har, dvs crew, sponsors och så vidare, då skulle det vara mer legalt att de intresserade och kundorienterade mekaniker som jobbar med t ex BRP:s maskiner skulle delta på forumet i mer eller mindre officiell form.