Seeg ZR ???

SNO_MAN

Ny medlem
1 jan 2000
2
0
1
Tjosan...Joo det är så här att det börjat klia i skoterbytar-fingrarna !! Jag har en ZRT 600,men nu har jag börjat fundera på att byta mej en ZR 700,förmodligen då en -99:a men hur är det nu...Går dom som dom ska ?? Förutom endast smärre uppdateringar är det ju samma motor som i Wildcatten...effekmässigt tjänar jag ju inenting jämmfört med ZRT:n å enligt dom uppgifter jag har är det nästan ingen skillnad viktmässigt heller ?? plus att det varit olika bud på hur bra ZR:n egentligen ska gå ...?? Vore tacksam om nån ZR-ägare kunde vägleda mej,för jag har verkligen myror i huuvet !!! Tacksam för svar ! SNO-MAN !
 

Haeroin

Medlem
1 jan 2000
32
0
1
njae

Nej skulle inte rekomendera en AC tycker dom inte går som det sägs att dom ska testade en polares ZRT800 och jag kan säga som det andra messet att du borde nog köpa en MXZ lr en Mach Z för då känner man att det är krut under huven kan jag lova ..
Tjao
 

henka

Medlem
1 jan 2000
6
0
1
zr

hej hadde förut en xcr 600 sp och böt den mot en zr 700 2000 års och jag kan ej tänka mej en roligare skoter den är mycket roligare än en trippel lättare och vilket chassi sen