grannen har en xp tnt som han e sugen på att byta mot en 440 maskin och jag är lite sugen på mer kräm men nu har jag läst lite i skoterbanken och jag anar att jag har mer effekt, för det jag vill komma ifrån mest är all den här täta servicen samt att den drar ju mellan 3-6lit milen. men annars är jag ur nöjd med den kanon gå efter led möjligen lite hård men men perfekt balans och körställning!
det jag vill mest är att åka rulle hur som helst och det kan jag rätt så bra men bara i speciellt före då kan jag åka hur som helst på rullen men det känns ju som den är lite klen för det men det går 100gr lättare på min än kompisarna rev 600
r med 32 matta då ska jag vara glad om den lyfter 3sek he he:hmmmm2:
samt åka i mycket kössnö i fjällen i raviner etc
prova en xp 600 rs 08:a den var ju helt underbar med skidlyft och den motorn skulle jag ge allt för att få stoppa i min maskin :rock:
nån som vet nått om tnt vs rs och tnt vs rev 440 07
det jag vill mest är att åka rulle hur som helst och det kan jag rätt så bra men bara i speciellt före då kan jag åka hur som helst på rullen men det känns ju som den är lite klen för det men det går 100gr lättare på min än kompisarna rev 600
samt åka i mycket kössnö i fjällen i raviner etc
prova en xp 600 rs 08:a den var ju helt underbar med skidlyft och den motorn skulle jag ge allt för att få stoppa i min maskin :rock:
nån som vet nått om tnt vs rs och tnt vs rev 440 07
Last edited: