H Hloddovic Aktiv medlem 1 okt 2012 84 0 6 Örnsköldsvik 1 jan 2013 #1 mitt under körning så börjar primärvariatorn kärva, går inte isär helt för att "frikoppla" vad kan vara felet?
mitt under körning så börjar primärvariatorn kärva, går inte isär helt för att "frikoppla" vad kan vara felet?
jojjee Aktiv medlem 13 feb 2010 58 0 1 Östersund 1 jan 2013 #2 hade samma problem på min, då var det centrumbussningen som hade lossnat och glidit upp en bit så kolla den
hade samma problem på min, då var det centrumbussningen som hade lossnat och glidit upp en bit så kolla den
H Hloddovic Aktiv medlem 1 okt 2012 84 0 6 Örnsköldsvik 2 jan 2013 #3 så det kan räcka med att ta lös den, plocka isär och sätta tillbaka den? med loctite eller nåt?
SebbeNilsson Medlem 17 mar 2012 40 0 1 Brunflo 2 jan 2013 #4 Kolla om det är mycket skit eller så på bussningen, om de är de försök att få bort de värsta. Annars kan samma sak hända igen, alltså att den inte glider på axeln utan bara dras ut igen. Sedan kan man loctita den så den sitter.
Kolla om det är mycket skit eller så på bussningen, om de är de försök att få bort de värsta. Annars kan samma sak hända igen, alltså att den inte glider på axeln utan bara dras ut igen. Sedan kan man loctita den så den sitter.
H Hloddovic Aktiv medlem 1 okt 2012 84 0 6 Örnsköldsvik 3 jan 2013 #5 plockade isär idag, och den var trasig, går den att köpa lös?