Ja - OKQ8 är undantaget som bekräftar regeln. Enda mack-kedjan som fortfarande säljer biltillbehör. Men se på de andra!Du har ju OKQ8 i Piteå!! Där har dem nog ditt oljefilter samt tändstift!
Låt Snowmobile vara skotertidningarnas OKQ8!
Ja - OKQ8 är undantaget som bekräftar regeln. Enda mack-kedjan som fortfarande säljer biltillbehör. Men se på de andra!Du har ju OKQ8 i Piteå!! Där har dem nog ditt oljefilter samt tändstift!
Köper jag en skotertidning vill jag läsa om skotrar.
Vill jag läsa något annat köper jag en tidning om det...
Är inte prenumerant men köper lösnummer då och då när innehållet intresserar mig.
Skulle det visa sig att det började smyga sig in 10% ATV i tidningen så skulle jag bli än mer tveksam till att prenumerera.
Ni säger att i så fall skulle ni utöka med ATV-sidorna.
Jag säger - lägg krutet på skotrarna i stället.
Inget är så bra att det inte går att förbättra.
Håll er till det ni är bra på och gör det ännu bättre.
:rock: ATV i tidningen Snowmobile, Nej Tack ! :rock:Saker jag gärna ser, som många andra redan nämnt.
- ATV, nej tack.
Något litet typ nyhetsnotis kanske skippa resten.
Finns i massa olika tidningar...
Satsa på grund delarna snöskoter.
Håller med här... inge ATV i en SKOTERTIDNING:rock: ATV i tidningen Snowmobile, Nej Tack ! :rock:
.
Ok en bra ide... ATV i slutet.. Då kan de som inte vill läsa sluta där...Köper jag en tidning som SKA handla om skotrar vill jag inte ha ATV grejer mitt i allt!!
Lägg skiten i slutet av tidningen istället för i början!!
Var tidigare också tveksam med ATV i en så grym tidning som snowmobile...
MEN fan det är ju inte på bekostnad av skoterartiklarna och går ju fort att bläddra föbi om man vill...
Destomer läsare/annonsörer destobättre tidning... så enkelt är det...
Jag däremot börjar bli riktigt sugen på en atv till sommaren faktiskt...
Detta handlar INTE om man är sugen själv på en ATV eller är ägare till en eller liknande...Köper jag en tidning som SKA handla om skotrar vill jag inte ha ATV grejer mitt i allt!!
Jag tycker det lät som en bra idé med ATV upp-och-ner ifrån slutet.Många tidningar eller kataloger brukar ha sin andra "produkt" från baksidan fast upp och ner om ni förstår vad jag menar.
Alltså om jag lägger skotertidningen upp och ner så ser det ut som framsidan på ATV delen.
Jag tycker som många andra att det inte gör nåt om tidningen innehåller både och eftersom även jag är sugen på en 4-hjuling.
Det räcker inte med prenumeranter för att få detta att gå runt, det krävs annonsörer...Tex så skall tidningen tryckas på papper som köparna i slutändan betalar...
Fler exempel: tryck kostnader, porto etc etc etc
Vem skall göra ATV artiklarna och kostnader som kommer med dem osv.
Menar man ifrån Redax sida att tidningen skall bli tjockare då med en ATV del eller ?
.
Det räcker inte med prenumeranter för att få detta att gå runt, det krävs annonsörer...
Och, ja vi menar att tidningen kommer att bli tjockare, och även kommer att komma ut i flera nummer om det går som vi önskar...
Bara jag som inte får detta att fungera? Jag ser ingen sommarnummer-beställning!
Nu finns den i "lager" igen.. sorry för detta!Bara jag som inte får detta att fungera? Jag ser ingen sommarnummer-beställning!
Nappade iaf ett låååångt prenumerationserbjudande som kom i brevlådan!!
Riktigt skönt med framtiden säkrad!! :aetsch:
maila pren@snowmobile.se så hjälper vi dig!!Jag har inte fått nån tidning än.. Lite knepigt.. Det har väl kommit ut två nummer? Kanske fel att posta här, när jag borde ringa..
Jag valde en prenumeration på nätet, och då fick man ju välja vilket nummer man ville börja på. Betalade för en månad sen kanske..
Kalas! Mailar på en gång!maila pren@snowmobile.se så hjälper vi dig!!