Jo, men det har dom väl fått till nu. Men jag själv tycker då att det är värre med vevstakarna, det är inte billiga saker :argh:Grymt duktigt av rotax att ha samma j-la fel med insugsgummina som fanns redan på årsm -01 t.ex! :eviltongue:
Inte illa att kunna missa ett fel som funnits i över 5år!! :stupid:
Ja men vad duktigt att dom fått till det till NU,det var på tiden.Jo, men det har dom väl fått till nu. Men jag själv tycker då att det är värre med vevstakarna, det är inte billiga saker :argh:
Nej, dom är ju inte billiga. Men billigare än att få en ny vevstake monterad om man inte kan själv eller är utan garanti.Ja men vad duktigt att dom fått till det till NU,det var på tiden.
Men inte vet jag om det blir så värst billigt med hål i ett insugsgummi heller....
Ja men nu menar jag inte själva gummits pris,om än det i vissa fall också är dyrt.Nej, dom är ju inte billiga. Men billigare än att få en ny vevstake monterad om man inte kan själv eller är utan garanti.![]()
Jo, det är det ju iofs också. Att dom tjuv nyper lyft är ikke bra. Det var så min mxz 440 skar, fast genom packboxen/tätningen på vevaxeln.Ja men nu menar jag inte själva gummits pris,om än det i vissa fall också är dyrt.
Utan jag menar vad som händer med motorn när det går hål i dom,då kan det blir rejält dyrt.
Du svammlar ju bara...Jo, men det har dom väl fått till nu. Men jag själv tycker då att det är värre med vevstakarna, det är inte billiga saker :argh: