Polaris XC 500

• Trådskapare Ej medlem/Inloggad
  • Startdatum
E

Ej medlem/Inloggad

Vad ligger en Polaris XC 500 -99 som har gått ca 900 mil om den har fräscha delar på för pris?

E

Ej medlem/Inloggad

Tycker att den inte är värd så mycket...mellan 20-25 skulle jag värdera den till. Jag sålde min xc500 -99 förra året och den fick jag 26kkr för och den hade bara gått 570 mil och var i riktigt bra skick.

MVH Robban

KimAlexander

Välkänd medlem
14 jan 2005
894
0
16
Gällivare
Ej medlem/Inloggad skrev:
Tycker att den inte är värd så mycket...mellan 20-25 skulle jag värdera den till. Jag sålde min xc500 -99 förra året och den fick jag 26kkr för och den hade bara gått 570 mil och var i riktigt bra skick.

MVH Robban
nå hördu, en xc 500-99 som gått 570 mil i bra skick får du garanterat minst 30 papp för..

E

Ej medlem/Inloggad

Tydligen inte när jag skulle sälja den iaf.....sålde väl den i lite fel period kanske.

///Robban

Robbbo

Välkänd medlem
22 jan 2006
1.578
0
16
Luleå
Ej medlem/Inloggad skrev:
Tydligen inte när jag skulle sälja den iaf.....sålde väl den i lite fel period kanske.

///Robban
Hehe period :D...

Nämen allt handlar ju om vad det kommer för nån och tittar på objektet...

Alla är vi olika... som tur är på sätt och viss:D

E

Ej medlem/Inloggad

Det är klart att det spelar roll vem som kommer och kollar på den......men att det var stendött i typ 2-3 veckor när jag hade den ute för 29kkr kan ju vara en liten fingervisning tycker jag, men sen är det ju tillfällena som spelar in också helt klart.

Sen så är det ju som med alla affärer att har man tid och lust att ligga på grejorna huuuur länge som helst så är det ju klart att man har större chans att få det man vill ha :)

MVH Robban