Ang justerskruven så ser du om muttern är på sista gängorna typ håller på ramla av skruven då är den maxad och då drar den ca 3%. Jag har min inskruvad ca 4 varv från standard och då drar den ca 2,5% de är perfekt inställning + 0,5% i bränslet. Obs skruven ska innåt för att de ska få mer olja! Du kan se skruven med 8 mm låsmutter om du tejpar fast gasen på fullt eller nästan full gas och då kommer du även åt att lossa mutten med långa förlängare, du behöbver ite skruva bort något annat. OBS dra inte åt låsmuttern för mycket bara för då vrids hela plåthållaren för justerskruven så skruven kan missa blecket den trycker på eller åtminstone trycka snett på den. Kolla även så inte hållaren vrids när du skruvar lös mutten för de hände på mina två pro rmk så jag fick rikta skiten och då måste man skruva bort lite rat runtom. Jag drar åt låsmuttern rel löst men kläggar på sättlim öven hela muttern och skruven som extra säkerhet.Sättlim är lätt att pilla bort om du vill ändra justeringen igen. Silikon packningsklister fubnkar också. Lägg abslout inte på gänglåsning på själva gängan för då vrids plåten sönder då du skruvar loss skiten. Jag kör med Casco supterfix sättlim för den är även bra att klägga igen skador på mattan och de är svinbra som packningsklister, den tål olja o bensin bättre än alla packningsklister jag testat.