Nej det enda jag har läst och hört är att rushen endast är konsument maskin... Som asker säger så är ryktet i usa att det bara blir några mindre uppdateringar på det befintliga chassit men det finns ju inget uttalat så kanske lanserar de något nytt på haydays...Det är inte någon form av rush då?
Ja de understryker ju verkligen _helt ny modell_ så det ska bli väldigt intressant ändå o se vad som händer under helgenSom de verkade på Snowmobiles förstasida så verkar de som de skulle komma nått nytt![]()
Jo, visst liknar det en nyans av icke tidigare skådat slagOfan! Riktigt oväntat, det är ju en helt ny maskin! Visst är det en ny färg längst bak på dynan?
Rushen är ingen racemaskin. Det visar Polaris med tydlighet. Gamla IQ från hösten 2004 håller än. Har sett att man leker lite med andra boggiesystem ifrån Arctic bl.a. Brett Bender körde hela våren med Sno prons Boggie och vann en hel del (se länk). Tycker att det ser ut som om det är en omgjord boggie på bilderna men, vi får se. Fula dekaler var det i alla fall :boring:.Det finns ju mycket att förbättra och ändra i det befintliga chassit så dom kan nog skriva _helt ny maskin_ utan att ljuga allt för mycket. Alla märken gör ju så.
Men något helt nytt tvivlar jag stark på för då borde det redan ha funnits bilder på den för jag antar att även polaris testar sina maskiner innan dom släpper dom.
Men jag skulle inte bli förvånad om flera kör "rush mod" på racingen heller. För om den nu är så grym så borde den vara riktigt bra på crossbanan också
Men det ska bli kul att se!