Tja
Har gjort en sån här tråd tidigare men märkte att den blivit stängd...
Sitter just nu och spånar i om jag sku fixa boggien och slänga på en 384x35x57 matta från stenmark som otroligt nog blir billigare än om jag köper en 44 mm till 365 och att flytta hela boggien kostar ju egentligen ingenting.
Tänkte då också fixa ett V-kitt och dreva ner så man får snurr på den större mattan
Sen ska jag stoppar ner display:n på strålkastar kåpan då jag kör som en idiot och lyckats rulla den kraftigt en gång.
Sen om jag har råd så kanske jag slänger på en styrhöjare och en Ultra-Q och fixa ett nytt överdrag till dynan som har hål, får se om jag köper skinz överdrag eller försöker fixa nått begagnat alternativt om yamaha center har nått.
Alltså vad som ska fixas:
* flytta boggien
* 151" Matta
* V-kitt och dreva ner
* fixa dynan
* flytta displayen
* styrhöjjare
* Ljuddämpare
* (kanske turbo i en fjärran framtid)
Redan fixat:
* Betterboards
* anti-bottnings kit
* bukplåt
* OFT Styrbussning
* Powermadd handtagsskydd
* tagit bort dekalerna fram

Ni får gärna komma med förslag
Är lite osäkert på om jag gör detta då jag väntar på om jag far till luleå elr umeå efter sommarn då jag nyss tagit studenten
Har gjort en sån här tråd tidigare men märkte att den blivit stängd...
Sitter just nu och spånar i om jag sku fixa boggien och slänga på en 384x35x57 matta från stenmark som otroligt nog blir billigare än om jag köper en 44 mm till 365 och att flytta hela boggien kostar ju egentligen ingenting.
Tänkte då också fixa ett V-kitt och dreva ner så man får snurr på den större mattan
Sen ska jag stoppar ner display:n på strålkastar kåpan då jag kör som en idiot och lyckats rulla den kraftigt en gång.
Sen om jag har råd så kanske jag slänger på en styrhöjare och en Ultra-Q och fixa ett nytt överdrag till dynan som har hål, får se om jag köper skinz överdrag eller försöker fixa nått begagnat alternativt om yamaha center har nått.
Alltså vad som ska fixas:
* flytta boggien
* 151" Matta
* V-kitt och dreva ner
* fixa dynan
* flytta displayen
* styrhöjjare
* Ljuddämpare
* (kanske turbo i en fjärran framtid)
Redan fixat:
* Betterboards
* anti-bottnings kit
* bukplåt
* OFT Styrbussning
* Powermadd handtagsskydd
* tagit bort dekalerna fram

Ni får gärna komma med förslag
Är lite osäkert på om jag gör detta då jag väntar på om jag far till luleå elr umeå efter sommarn då jag nyss tagit studenten