orginal rem edge 600..

polaris_edge_600

Välkänd medlem
28 jul 2007
266
0
16
tjena!

äre värt å köpa orginal remmar ?? nån som vet vilka nummer det är på orginal rem till edge 600 - 02 ?

D

Deleted member 9532

Jag skulle köpa en original.

Jag köpte en piratrem till min XC 700 -00 och den höll väl ett antal mil innan den sprängdes.....

(Vad du än gör, håll dig borta från ULTIMAX3-remmarna)

polaris_edge_600

Välkänd medlem
28 jul 2007
266
0
16
varför då ?? när ja köpte skotern satt de en ultimax 3 rem på och jag bytte den efter ett tag för den började slira, sen har ja typ kört men den andra remmen 100 mil nu är den paj..

D

Deleted member 9532

varför då ?? när ja köpte skotern satt de en ultimax 3 rem på och jag bytte den efter ett tag för den började slira, sen har ja typ kört men den andra remmen 100 mil nu är den paj..
Vi har ju alla olika erfarenheter om fordon och dess delar. Jag har inte upplevt att Ultimax3 levt upp till förväntningarna som en originalrem gör!
Man får ta det med en nypa salt, du kanske gillar en sak och jag en annan :)

polaris_edge_600

Välkänd medlem
28 jul 2007
266
0
16
köpte iaf en ultimax 3 rem idag, samma som jag hade innan, men bara efter några hundra meter så stannade ja å kollade, då hade den bränts lite elr var lite röd aktig på några kammar.. å nå små trådar från kammarna lossna :S kan man få en ny om man går tillbaka å säger som det är ?

D

Deleted member 9532

köpte iaf en ultimax 3 rem idag, samma som jag hade innan, men bara efter några hundra meter så stannade ja å kollade, då hade den bränts lite elr var lite röd aktig på några kammar.. å nå små trådar från kammarna lossna :S kan man få en ny om man går tillbaka å säger som det är ?
GARANTI!

Har du bara kvar kvittot så ska du ha en ny eller pengarna tillbaka!
Det är förj*vla typiskt!