Nytro xtx 2011

Firefighter

Medlem
27 jan 2008
44
1
1
Björbo
Nytro xtx 2011 regnr ssj 587 stals från lärkvägen 15 785 45 Björbo i går natt.även en fyrhjuling har dom snott från samma plats men den återfanns 500 meter från hemma.
 

Mhjax

Välkänd medlem
27 mar 2005
630
0
16
Det är temligen enkelt att sno en XTX. Jag har en XTX -11 och en polare har också en likadan, vi bor på olika platser och de är köpta på olika ställen. Av en händelse när vi lasta dem på kärra för att åka hem från fjällen testa jag min nyckel i hans skoter. Inga problem bara att starta och dra iväg! Och han kunde göra lika med min! HELT JÄVLA OTROLIGT!
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Det är temligen enkelt att sno en XTX. Jag har en XTX -11 och en polare har också en likadan, vi bor på olika platser och de är köpta på olika ställen. Av en händelse när vi lasta dem på kärra för att åka hem från fjällen testa jag min nyckel i hans skoter. Inga problem bara att starta och dra iväg! Och han kunde göra lika med min! HELT JÄVLA OTROLIGT!
Jamen-det känns tryggt. Not.
Nuförtiden har jag visserligen mina skotrar parkerade med kätting som sitter fast i golvet i larmat garage, men ändå..tidigare har jag varit nöjd med att ta ut nyckeln.

(Men så har jag fått en Nytro stulen också-den bar visserligen tre st yngre grabbar ut ur garaget och upp på en släpvagn, så där spelade nyckeln ingen roll. Grannen gick förbi när dom lastade den och trodde att jag hade sålt den-hade han inte varit så förbannat senil hade han kanske reagerat på att jag inte var i närheten. *suck*)
 

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Det är temligen enkelt att sno en XTX. Jag har en XTX -11 och en polare har också en likadan, vi bor på olika platser och de är köpta på olika ställen. Av en händelse när vi lasta dem på kärra för att åka hem från fjällen testa jag min nyckel i hans skoter. Inga problem bara att starta och dra iväg! Och han kunde göra lika med min! HELT JÄVLA OTROLIGT!
Min gamla crossfire och kompisarnas m7a och samt m8a kunde använda samma nycklar.. Inte direkt betryggande;)
 

AlexA

Välkänd medlem
25 jan 2011
1.356
0
16
Min gamla crossfire och kompisarnas m7a och samt m8a kunde använda samma nycklar.. Inte direkt betryggande;)
till arctic-cat behöver du inte ens någon nyckel, bara dra isär kontakterna som går till nyckel så kan du starta skotern .. detsamma gäller väl polaris?
 

ogge95

Välkänd medlem
13 apr 2011
1.575
3
38
28
Dvärsätt
Samma gäller även lynx... bara att dra ut någon kabel så startar min lynx utan nyckel...