Nya Lynxen!!!!!

sadde

Medlem
1 jan 2000
12
0
1
40
kiruna sverige
tyckte a-armarna såg veka ut...men det kanske håller...annars så var det ju inte några större fel på den...förutom den där jätte höga rutan som satt på..
 

keihin

Välkänd medlem
31 dec 1999
2.778
0
36
40
Skellefteå
[Uppdaterat: Senast editerat den 12-Feb-04 kl 01:32 PM (CET)]Om de hade gjort lyset större, typ så att hela "utrymmet" mellan huv o. ruta var lyse så skulle den se mindre överviktig ut!
I övrigt så gillar jag att de verkar ha kastat sista årens färgscheman, som de förmodligen kom över billigt från Cirkus Scott eller nåt ;)
Gör man en skoter röd så räcker det, den behöver inte lättas upp med stora fält i blått, svart, gult, grått, vitt osv. :)
 

leijon

Välkänd medlem
1 jan 2000
160
0
16
skoter.65north.se
Var och kikade på den på Kalixmaskiner. Visst märks det på detaljfinishen att det är prototyper. Vad som också är väldigt tydligt är skillnaden i körställning på Lynxen jämfört med Rev'en. Lynxen känns helt rätt att sitta på medan man på Reven sitter med benen i mindre vinkel, läge för kramp vid långa turer med mycket sittande? Bägge känns likvärdiga när man står, men Lynxen är alltså strået vassare när man sitter.
 

Errrnst

Välkänd medlem
1 jan 2000
514
1
16
36
Luleå Sverige
Jag var och kollade på den på Jokkmokks Marknad. Alltså den är inte vacker om ni frågar mig. Den var inte speciellt skön att sitta på heller.
REV:en är så grymt mycket snyggare!
 

Mach 1

Välkänd medlem
1 jan 2000
210
0
16
jag tycker den ser bättre ut en Reven, men det är ju min åsikt, inte kan ju all tycka samma sak..:)
 

Fast

Aktiv medlem
1 jan 2000
92
0
6
Alla tycker ju olika, men tänk på att de är just prototyper och det kommer att ändras en hel del på maskinen innan den kommer i produktion.
Kan bara tipsa om att b.l.a kommer den att se helt annars ut runt lyset, mm
Vänta och se till hösten.