Nya lynxarna

Nyström

Medlem
1 jan 2000
22
0
1
Nu har dom nya lynxarna presenteras och tänkte höra vad eran uppfattning om dom är?

Jag tycker det var mycket mer eget chassie jämfört med reven motför då lynx hade zx chassiet.

Men nu vill jag höra era uppfattningar!
 

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.466
378
83
Malå/Adak
Snålt att inte ha klickerdämpare runt om. Det kan inte kosta många hundringar för Lynx när dom ändå håller på. Rutan och plastpariet runt lyset ser för bedrövligt ut, lite RX1-varning över det och i min värld är det inte bra =) Annars verkar den fin, det verkar ju tillockmed kunna vara möjligt att sitta och köra den och det är ju bra. Hoppas bara dom monterar styre och riser liknande årets 440, rakt och justerbart bakåt och framåt.
 

Volvolarsa

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.546
1
16
Arvidsjaur Sverige
tror den kommer gå ganska bra... lynx har lyckats ganska bra med nya modeller kolla bara 5900,GLS,Cobra,Rave alla dom lyckades stort när dom kom. och jag tycker det är bra att testa nya sätt att använda a-armarna i framvagnen...
 

SXV

Ny medlem
1 jan 2000
2
0
1
Skellefteå Sverige
Tycker att den ser riktigt fin ut, förutom lyset och rutan. Hoppas att bara att a-armarna håller... Men dom har ju haft lite tid på sig att prova så nog kommer det att vara lynx kvalitet!
 

Nyström

Medlem
1 jan 2000
22
0
1
Tycker det är roligt att det ändå är så lite rev i den som man trodde, POSITIVT!

Hoppas verkligen att detta blir en framgång till för lynx