Maskinen går sunk!
Den snurrar och går fint på tomgång, men när jag gasar på lite så brölar den. Låter som den går på en cylinder eller att den matas med olja.
Sitter nya stift.
Har jag kopplat ngt fel?
Om jag gjort de så borde den väll inte gått på tomgång?
avgasportarna öppnar väll inte före 7100varv va?
Och upp till dom varven tror ja inte att jag kommer.
Har ju ingen mätare så ja ser
Kan ja ha kopplat ngn ström fel?
Lyset lyser knappt.
Innan jag bytte motor så satt de en m5 motor i och den gick lika dåligt den, Men ja kolla in i grenröret på den och såg att de va massa glykol där så toppackningen lär ju ha fise ihop på den.
kan de va tändspolen annars som är kass? eller skulle båda cyllarna va dö då?
tjuvluft?
Han ja köpte den av sa att han körde på 5%!! olja
Han hade alltså tagit bort oljepumpen på m5 motorn men ja har den kvar på F7motorn
Kan de bara vara så enkelt att dom få liter som va kvar i tanken gör att den går så här?
Har bara fyllt upp med bränsle och inte tömt tanken.
Har palla upp skotern och hållt fullt, har kört skotern och hållt fullt men beter sig lika
Den snurrar och går fint på tomgång, men när jag gasar på lite så brölar den. Låter som den går på en cylinder eller att den matas med olja.
Sitter nya stift.
Har jag kopplat ngt fel?
Om jag gjort de så borde den väll inte gått på tomgång?
avgasportarna öppnar väll inte före 7100varv va?
Och upp till dom varven tror ja inte att jag kommer.
Har ju ingen mätare så ja ser
Kan ja ha kopplat ngn ström fel?
Lyset lyser knappt.
Innan jag bytte motor så satt de en m5 motor i och den gick lika dåligt den, Men ja kolla in i grenröret på den och såg att de va massa glykol där så toppackningen lär ju ha fise ihop på den.
kan de va tändspolen annars som är kass? eller skulle båda cyllarna va dö då?
tjuvluft?
Han ja köpte den av sa att han körde på 5%!! olja
Han hade alltså tagit bort oljepumpen på m5 motorn men ja har den kvar på F7motorn
Kan de bara vara så enkelt att dom få liter som va kvar i tanken gör att den går så här?
Har bara fyllt upp med bränsle och inte tömt tanken.
Har palla upp skotern och hållt fullt, har kört skotern och hållt fullt men beter sig lika