namn på Fläktlager till Yamaha SRV

ducatimonster

Välkänd medlem
7 okt 2005
270
0
16
Stockholm
Hej

har tittat på yamahas sprängskisser och jag behöver byta ett par lager så att inte min fläkt skär/tappar kylförmåga på särven..
1493306-20331-00BEARING

Heter lagren nån som kan dom riktiga beteckningarna??
så jag kan gå till momentum å handla..rs6205 ..tex
tack

ilves

Välkänd medlem
7 nov 2006
764
0
16
du kan ju om inte annat ta lös lagret som sitter där och ta med det till momentum så kan dom säkert hjälpa dig med att få rätt lager

Mr Sm-X FR

Välkänd medlem
17 mar 2007
538
0
16
Lauker
Var beredd på att det kan vara (nachi) japan lager och då finns dom inte på momentum, det kan bli lite dyrare då, duells har ganska många av dom lagrena(hemma om du har tur)

ducatimonster

Välkänd medlem
7 okt 2005
270
0
16
Stockholm
tackar grabbs, men jag mailade faktiskt yamaha i lule och fick svar redan efter 2 timmar...eloge till dom, ett vanligt 6203 är det..tror jag ahr ett par på hyllan...annars äre momentum osm gäller, hoppas dom har det...vet nån apropå om det ska var kapslat...eller standard va...maskienn står 70 mil bort så det är därför jag inte har nån koll...dessutom vill jag inte ta isär en fredag ochså har man inte delen och det är 5 mil till närmsta..som inte har eheller...urkkkk...nåväl..det ska jag undvika...gummitätning va uppe i fläkten...?

Mr Sm-X FR

Välkänd medlem
17 mar 2007
538
0
16
Lauker
Köp kapslat och tror dom heter RS2 dom är lite stadigare än vanliga, för det är ju lite varv på fläckten, varvar nog ca:2-3ggr mer än motorn