hej tänkte höra om nån har trimmat sin xp 800r och vad ni har gjort samt resultet? och vart ni köpt sakerna?
/johan
/johan
Är det de nya Boyesen-reedsen?Håller på att trimma min summit 800R 2009, hos tikka race!
Portat, boysen reeds, rk-tekk topp med andra förbränningsrum, modifierad original pipa, annan luftburk från USA och ev en tikka-burk.... + att det sitter ett dynamo joe variator kitt!
SÅ håll koll i det första nummret av snowmobile som kommer snart:rock:
Tror den kommer gå ännu mer sjukt än vad den gör original!!!!!!!!:beer:
fy fanHåller på att trimma min summit 800R 2009, hos tikka race!
Portat, boysen reeds, rk-tekk topp med andra förbränningsrum, modifierad original pipa, annan luftburk från USA och ev en tikka-burk.... + att det sitter ett dynamo joe variator kitt!
Är det de nya Boyesen-reedsen?
Vilket komp.förhållande är det på fb-rummen?
Hur är pipan modifierad?
Tror du verkligen på Bondi-burken? (eller är det 600RS-burken?)
När lämnade du dit maskinen och när sa han att den skulle vara färdig?
DTR visade ju en enorm skillnad på flöde med Y-pipe, då främst BMP's (om jag inte minns helt galet. Annars var det Dynoport). Funderat något på det?
Jänkarnas glädjesiffror ligger ju på 170+ med ung. de modsen du radat upp - den kommer förhoppningsvis gå bättre, iaf!
jo de verkar som om att r motorn har problem med att bygga effekt men med en lämplig strypning av stingern ger mer hk. tycks minnas att de gav kring 10 hk mer i bänken me strypt stingerHåller på att trimma min summit 800R 2009, hos tikka race!