någon som vet vad detta är för firma? http://www.mtnprod.se/

tonyb006

Välkänd medlem
3 dec 2010
272
0
16
nykarleby finland
har beställt en tändkil för över en vecka sedan och betalat i förskott. Ingenting har hörts. ingen orderbekräftelse eller någonting. Killen svarar inte i telefon eller på mejl!! någon som handlat här och kan säga om detta är en seriös firma eller ej?? Börjar bli smått irriterad!!!:mad2:

Engman

Välkänd medlem
11 okt 2005
278
0
16
Luleå
Har handlat ifrån honom tidigare, inga problem dock så var det under säsong..
Bara vänta och se..

granis

Välkänd medlem
21 jan 2009
402
2
16
luleå
har beställt en tändkil för över en vecka sedan och betalat i förskott. Ingenting har hörts. ingen orderbekräftelse eller någonting. Killen svarar inte i telefon eller på mejl!! någon som handlat här och kan säga om detta är en seriös firma eller ej?? Börjar bli smått irriterad!!!:mad2:
Tror inte att du behöver oroa dig
Vad jag har förstått har han firman som sidoprojekt ,
Tror han reser mycket med sitt ordinarie jobb...

tonyb006

Välkänd medlem
3 dec 2010
272
0
16
nykarleby finland
okej... vore ju bra om det fanns info på hans hemsida då om det. Lite störande när man har renoverat skotern nu och väntar på jyst den delen för att få skruva ihop den och få den ur garaget så man får in annat.. skulle ju ha gått snabbare att ta från usa.. men bra om han är seriös och hoppas jag inte måste vänta så jätte länge på grejjerna...

MAXIT

Välkänd medlem
20 jan 2012
231
0
16
Övik
Jag beställde en kabel och förskottsbetalade, det är över 2månader sedan och har inte sett skymten av några prylar.

Skickade ett mail till honom 2012-09-05, där jag undrar vart min kabel är och fick svar 2012-09-21 där han skrev att ordern hade hamnat mellan stolarna och leveranstiden är 2v..

Sista gången jag beställer därifrån ialf...

edit: Ser nu att det var 3månader sedan...

tonyb006

Välkänd medlem
3 dec 2010
272
0
16
nykarleby finland
Jag beställde en kabel och förskottsbetalade, det är över 2månader sedan och har inte sett skymten av några prylar.

Skickade ett mail till honom 2012-09-05, där jag undrar vart min kabel är och fick svar 2012-09-21 där han skrev att ordern hade hamnat mellan stolarna och leveranstiden är 2v..

Sista gången jag beställer därifrån ialf...

edit: Ser nu att det var 3månader sedan...
Fy fan vilken stil! sånt hatar jag! borde kanske hålla koll på sina ordrar ifall han vill ha några kunder och verksamhet i framtiden. Börjar likna bengans detdär.. Tror nog inte jag heller beställer mera därifrån om det ska var såhär!! Finns mycket andra firmor som vill hjälpa och hålla kunderna nöjda så onödigt att ödsla energi på sån här skit!!!

tonyb006

Välkänd medlem
3 dec 2010
272
0
16
nykarleby finland
mycket möjligt men i Finland har jag inte sett någon som är 2.5 grad. och bengans handlar jag inte av. principskäl. så då fann jag detta ställe som inte tycks vara bättre än bengans..

Rbanan

Välkänd medlem
15 jan 2010
1.710
4
38
Luleå
Patrik som driver denna sida är väldigt seriös och trimmar motorer åt flertalet proffs inom skotercrossen, låter väldigt skumt att han inte svara då han alltid svarat när jag har varit i kontakt med han.

Han driver smp på sidan om sitt vanliga jobb.