Någon som skall på SnowRider Weekend i Sälen i mars?

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Hoppas det är Ok att skriva om denna träff även fastän det är från en konkurrerande tidning :)
Har en kompis som var på den ifjol och tyckte det var riktigt trevligt. Så jag har anmält mig iår...ska bli kul att träffa likasinnade och få köra på lite nya ställen :)

Ligger bra till för mig också.

Andre_023

Välkänd medlem
7 maj 2008
471
3
18
Falun
Har kollat lite snabbt men hittar ingen info om de, lust att skicka någon länk eller nått?

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Det var info i nyaste tidningen. Med det är skotercenter i Sälen som har hand om det och tar emot anmälningar

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
okok men de finns ingen info på nätet om de?
Nej jag har inte hittat nåt på nätet. Infon i tidningen var i princip bara datum och pris. Sen lite om vad som brukar hända och vad som hände ifjol + lite bilder. Detta är ju något som dom nu kört i 15år

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Ja då var det dags för denna "träff". Tyvärr har det ju töat en del men förhoppningsvis finns det lite snö kvar så jag kan köra lite skoter en sista gång för denna säsong.

Någon annan som anmält sig?

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Vi åker från Fredriksberg tidigt fredagmorgon så vi siktar på att vara framme vid 8 tiden :)

albatraoz

Välkänd medlem
25 jan 2011
1.164
23
38
Greenwich
Var en hel del skotersläp på väg uppåt mot sälen i fredags, och snö lär det ha funnits men kan inte tro att det var någon direkt höjdaråkning?

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Nere i byn var det inget...vi kunde med nöd och näppe köra fråm skotercenter upp till fjället. Men uppe på fjället och i ravinerna fanns det ju hyfsat med snö ...det blev ju iaf flera fastkörningar :)