När ska vi ut och röja /fixa trasiga bror mm längs våra leder ?

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Tänk om det va så i vår klubb med, där får man typ tjata länge för att folk skall dyka upp!=) Bra att du är engagerad.

Tror dock du behöver en extra kapklinga med dig, brukar bli bra slöa efter halvadagen.
 

twister

Välkänd medlem
15 okt 2006
2.506
5
38
Östersund
Var ute och röjde leden från rönåsen innåt byn i 5h idag alldeles ensam:( synd att det inte finns fler som vill hjälpatill att hålla lederna i bra skick :( det är endast 1-3 eldskälar som gör något ! Men hundraals somnyttjalederna Grrrrrr! Och jag oxå då :)
 

twister

Välkänd medlem
15 okt 2006
2.506
5
38
Östersund
Ska kanske få låna en fyrhjuling och då kan jag röja typ hela alsenklubbens område :) vilket är typ 15mil.
Är ju arbetslös nu så jag har gott om fritid lol
 

twister

Välkänd medlem
15 okt 2006
2.506
5
38
Östersund
4-hjulingen som jag fick låna ar i mycket dåligt slick :(
Inga bromsar,dåligt batteri,för tungvagn/svag motor, trasig el-vinsh ....
Så det blir inte lika mycket röjt som jag tänkt vilken känns tråkigt:(.

Är det nån i klubben med en riktig hjuling som vill hänga på så skriv en rad här lr skicka meddelande!

Jar köpt en extra klinga med pengar ur egen ficka för att röjalederna så det vore tråkigt om man inte tar sig ut på dem ! :)
 

Qvarn

Välkänd medlem
7 sept 2010
168
0
6
Kluk
www.brutalcs.nu
4-hjulingen som jag fick låna ar i mycket dåligt slick :(
Inga bromsar,dåligt batteri,för tungvagn/svag motor, trasig el-vinsh ....
Så det blir inte lika mycket röjt som jag tänkt vilken känns tråkigt:(.

Är det nån i klubben med en riktig hjuling som vill hänga på så skriv en rad här lr skicka meddelande!

Jar köpt en extra klinga med pengar ur egen ficka för att röjalederna så det vore tråkigt om man inte tar sig ut på dem ! :)

Då undrar jag vilken 4-hjuling du körde, för klubbens 4-hjuling är inte i topp skick men bromsarna fungerar, batteriet är det inget fel på, vagnen är för tung så där gäller det bara att planera körningen och det är en liten hjuling så nå monster dragningar ska den inte klara av, vinschen är det inget fel på.
Jag körde hjulingen senast idag och allt som jag har nämnt ovan fungerade utan problem.