är de nytt för i år eller, har inte sett nån freeride tidigare med sådan !Glöm inte bort den förstärkta bågen bak, den ensam väger då minst 1,5 kg mer än den på summiten men då är den också färdig för montering av dragkrok.
är de nytt för i år eller, har inte sett nån freeride tidigare med sådan !Glöm inte bort den förstärkta bågen bak, den ensam väger då minst 1,5 kg mer än den på summiten men då är den också färdig för montering av dragkrok.
jo, det står tidigare i tråden, dock har den inte bredare fotsteg vad jag vet utan samma som summit med förstärkning.bredare fotsteg, grövre stötdämpare och förstärkningar på fr...
Yes, freeride har bredare fotbrädor än summit. Eller man skulle kunna säga att de smalnar av längre bak än summitens fotbrädor om du förstår vad jag menar. Precis som XRS brädorna jämfört med de på vanliga XP/XS.jo, det står tidigare i tråden, dock har den inte bredare fotsteg vad jag vet utan samma som summit med förstärkning.
Dem är inte samma som summit, lika breda i början men dem smalnar inte av lika mycket som summit, bildgoogla så får du se. Heavy duty bågen bak är ny för årets freeride.jo, det står tidigare i tråden, dock har den inte bredare fotsteg vad jag vet utan samma som summit med förstärkning.