S skidoo_ss24 Välkänd medlem 4 nov 2004 622 0 16 Ockelbo 3 nov 2012 #1 Någon som har monterat s36 framvagnskittet på en mxz/renegade? Är grymt Sugen på de till min renegade -08, men ändras höjden, atackvinkeln eller skidtrycket om man sätter på de på en "icke summit"?
Någon som har monterat s36 framvagnskittet på en mxz/renegade? Är grymt Sugen på de till min renegade -08, men ändras höjden, atackvinkeln eller skidtrycket om man sätter på de på en "icke summit"?
B Brygg Välkänd medlem 9 sept 2009 2.672 12 38 Jämtland 4 nov 2012 #2 Jag har just monterat på min freeride. Ska inte säga för mycket men vad jag vet ska väl skid tryck mm bli samma så länge du kortar av dämparna så du får samma längd som summit dämparna har. Har annars en satts med Freeride bärarmar till bra pris. Blir samma bredd som renegade bc med dom bärarmarna.
Jag har just monterat på min freeride. Ska inte säga för mycket men vad jag vet ska väl skid tryck mm bli samma så länge du kortar av dämparna så du får samma längd som summit dämparna har. Har annars en satts med Freeride bärarmar till bra pris. Blir samma bredd som renegade bc med dom bärarmarna.
S skidoo_ss24 Välkänd medlem 4 nov 2004 622 0 16 Ockelbo 4 nov 2012 #3 Låter intresant! Är de bara bärarmarna som du säljer eller dämparna också? Blir struligt om inte dämparna ingår, få måste man skaffa sånna också... Var den breddan jag var ute efter från början men de är svårt att motstå s36 kittet när man får nya prylar för 5000:-
Låter intresant! Är de bara bärarmarna som du säljer eller dämparna också? Blir struligt om inte dämparna ingår, få måste man skaffa sånna också... Var den breddan jag var ute efter från början men de är svårt att motstå s36 kittet när man får nya prylar för 5000:-
B Brygg Välkänd medlem 9 sept 2009 2.672 12 38 Jämtland 4 nov 2012 #4 Det är bärarmar och styrstag. Har även s36 summit dämpare men dom är en cm kortare än dämparna som ska vara till denna framvagnen. Går att korta originaldämparna också om dom är renoveringsbarara
Det är bärarmar och styrstag. Har även s36 summit dämpare men dom är en cm kortare än dämparna som ska vara till denna framvagnen. Går att korta originaldämparna också om dom är renoveringsbarara
S skidoo_ss24 Välkänd medlem 4 nov 2004 622 0 16 Ockelbo 4 nov 2012 #5 Brygg skrev: Det är bärarmar och styrstag. Har även s36 summit dämpare men dom är en cm kortare än dämparna som ska vara till denna framvagnen. Går att korta originaldämparna också om dom är renoveringsbarara Click to expand... Du har ett PM
Brygg skrev: Det är bärarmar och styrstag. Har även s36 summit dämpare men dom är en cm kortare än dämparna som ska vara till denna framvagnen. Går att korta originaldämparna också om dom är renoveringsbarara Click to expand... Du har ett PM