Mach1 1991 att tänka på.

Marcus/Mach1

Medlem
7 okt 2004
12
0
1
Gävle
En liten fråga någon som har erfarenhet av mach1,orna från 1991 funderar på att köpa en sådan till resten av familjen vad ska jag kolla upp sjukdomar nackdelar med hela skotern fördelar och så vidare är det någe klipp iden eller passar den bäst som tourin maskin.
TACK PÅ FÖRHAND MVH MARCUS
MACH1 1999,NO1.
 

Helajten

Medlem
12 okt 2004
22
0
1
Boden
Marcus/Mach1 skrev:
En liten fråga någon som har erfarenhet av mach1,orna från 1991 funderar på att köpa en sådan till resten av familjen vad ska jag kolla upp sjukdomar nackdelar med hela skotern fördelar och så vidare är det någe klipp iden eller passar den bäst som tourin maskin.
TACK PÅ FÖRHAND MVH MARCUS
MACH1 1999,NO1.
Sålde nyss iväg min mach1 -92

Dom ända nackdelarna vad jag tycker med den att den är urusel i djupsnön (dock bättre än en srx), dämparna i framvagnen är bland det sämsta och så drar den rätt mycket soppa.

Fördelar med den är att den går hur ***** hårt som helst kring en 185 kommer du upp i och så självklart sitter du på den som på en MC ;F

Mycket mycket bra första skoter du lär dig riktigt att köra skoter med den, kanske t.o.m att bygga muskler ;F.

Jag skulle vilja säga KÖP DEN ! om du vill ha en bra första skoter till familjen och en skoter som går helvetes hårt.

GL Hf