LYNX

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
[Uppdaterat: Senast editerat den 17-May-03 kl 02:44 PM (CET)][Uppdaterat: Senast editerat den 17-May-03 kl 02:37 PM (CET)][Uppdaterat: Senast editerat den 17-May-03 kl 02:36 PM (CET)][Uppdaterat: Senast editerat den 17-May-03 kl 02:33 PM (CET)][Uppdaterat: Senast editerat den 17-May-03 kl 02:16 PM (CET)]Alla LYNX diggare kolla in detta !!

http://www.scooternorge.no/2003/mai/ny%20lynx.html

Spana in Framvagnen !!

Jag tycker att man kan ana att lyset inte är detsamma som på REV'en !!
( Vilket jag tycker är bra i så fall, då jag inte alls gillar REV'ens "Inmurade" lyse !! )

Av höjden på kapellet så verkar det också vara en annan ruta !!
BRA i så fall !!
( Då REV'ens rut arrangemang är under all kritik, enligt mig !! )

Däremot så tycker jag att maskinen verkar vara ovanligt låg i boggien för att vara en RCG-1 boggie
( Men fotot är taget ur en lite knepig vinkel ! )

Helt klart är i alla fall att kapellet döljer en HÖG dyna ( Typ: Polaris Pro X XR )

Chassie tunneln är ju inte heller REV'ens, då fotstegskanterna går ända bak till stänklappen.

Bilden är tagen i Norra Finland, närmare bestämt i Kilpisjärvi 03.05.01

LYNX Rules !!!
 

Dark_Ice

Aktiv medlem
1 jan 2000
50
0
1
Boden sverige
RE: LYNX "REV" 2004 ??

säger ba en sak...fy fan!! har en teori....skotern är en valnlig rev som non lynx fanatiker har moddat huven på...fast då har ju denne stående dämpare fram...men vi får väll vänta, längta och se=)...

ps.. lynx och ski-doo har lika lyskopor!!!
 

Johannor

Välkänd medlem
1 jan 2000
230
0
16
RE: LYNX "REV" 2004 ??

Det är då inte nån moddad Ski-doo iaf! Den liknar en REV fast detaljer som tex tunneln är inte desamma.
Klart att Lynx har en massa projekt på gång, vad som kommer ut till konsumenterna är ju en annan sak.