[Uppdaterat: Senast editerat den 17-May-03 kl 02:44 PM (CET)][Uppdaterat: Senast editerat den 17-May-03 kl 02:37 PM (CET)][Uppdaterat: Senast editerat den 17-May-03 kl 02:36 PM (CET)][Uppdaterat: Senast editerat den 17-May-03 kl 02:33 PM (CET)][Uppdaterat: Senast editerat den 17-May-03 kl 02:16 PM (CET)]Alla LYNX diggare kolla in detta !!
http://www.scooternorge.no/2003/mai/ny%20lynx.html
Spana in Framvagnen !!
Jag tycker att man kan ana att lyset inte är detsamma som på REV'en !!
( Vilket jag tycker är bra i så fall, då jag inte alls gillar REV'ens "Inmurade" lyse !! )
Av höjden på kapellet så verkar det också vara en annan ruta !!
BRA i så fall !!
( Då REV'ens rut arrangemang är under all kritik, enligt mig !! )
Däremot så tycker jag att maskinen verkar vara ovanligt låg i boggien för att vara en RCG-1 boggie
( Men fotot är taget ur en lite knepig vinkel ! )
Helt klart är i alla fall att kapellet döljer en HÖG dyna ( Typ: Polaris Pro X XR )
Chassie tunneln är ju inte heller REV'ens, då fotstegskanterna går ända bak till stänklappen.
Bilden är tagen i Norra Finland, närmare bestämt i Kilpisjärvi 03.05.01
LYNX Rules !!!
http://www.scooternorge.no/2003/mai/ny%20lynx.html
Spana in Framvagnen !!
Jag tycker att man kan ana att lyset inte är detsamma som på REV'en !!
( Vilket jag tycker är bra i så fall, då jag inte alls gillar REV'ens "Inmurade" lyse !! )
Av höjden på kapellet så verkar det också vara en annan ruta !!
BRA i så fall !!
( Då REV'ens rut arrangemang är under all kritik, enligt mig !! )
Däremot så tycker jag att maskinen verkar vara ovanligt låg i boggien för att vara en RCG-1 boggie
( Men fotot är taget ur en lite knepig vinkel ! )
Helt klart är i alla fall att kapellet döljer en HÖG dyna ( Typ: Polaris Pro X XR )
Chassie tunneln är ju inte heller REV'ens, då fotstegskanterna går ända bak till stänklappen.
Bilden är tagen i Norra Finland, närmare bestämt i Kilpisjärvi 03.05.01
LYNX Rules !!!