Som rubriken lyder, vore tacksam om någon vill dela lite kunskap.
e/ årsmodell 2014 kan vara värt att tillägga
e/ årsmodell 2014 kan vara värt att tillägga
Jahapp anade nästan det... Förstår inte varför, jag menar den varken väger eller kostar desto mer :/Ja bara el start
Kunde inte sagt det bättre själv.Elstart är oslagbart - vad det än blir för snöskoter nästa gång så ska den ha elstart.
Skulle det inte funka så går det ju att repstarta.
Den är väl inte trasig rent tekniskt sett bara dålig design, kör du lite puder när det är -10 c eller mindre, stannar sedan motorn för rast etc i säg 20min så får du inte igång skiten eftersom den frusit, har hänt mig alldeles för många gånger med tanke på den korta tid jag haft den.Dummaste jag hört.
Jag har då sett många fler trasiga magnapuller än elstarter.
har inte stött på många då i stort sett ingen av människorna jag kör med har el-start men vad jag hört är det ett ganska vanligt problem, vet som sagt inte hur det ser ut på senare årsmodeller kan vara åtgärdatHur många maskiner har du stött på med det problemet?
kunde inte sagt det bättre självDet sagt så tycker jag att Freeriden borde levereras med både drag och el. Tycker det borde vara dyrare för dem att behöva göra två olika sidopaneler (en med hål och en utan) än att bara sätta dit snöret även på elstartsmaskinerna. Den enda gången en maskin inte ville vara med hade det varit skönare att köra dragsnöre än "nödstarten".