Lekskoter för 70k?

Jaacob

Välkänd medlem
22 okt 2009
560
0
16
Luleå
Har en iq 600ho nu och funderar på byta till nån nyare släde. Har kollat mest på en 600rr men tänkte kolla om nån har nått annat förslag på en rolig skoter?
Dom ända kraven är väll att de ska vara en kort och kosta 70k +/- nån tusenlapp, om de är under 70k spelar ju ingen roll ;)

Ni som äger en iq kan ju också säga vad ni tycker :)

Jaacob

Välkänd medlem
22 okt 2009
560
0
16
Luleå
kolla även på rs -08 dom ligger runt den prisklassen
Har kollat på dom också men verkar som att dom drar lite mycke soppa (det beror ju på högertummen jaja) och sen måste man ju blanda olja i tanken och back är det inte heller, tror jag är lite för bekväm för att äga en rs .. Är det någon som vet om de går att montera separat oljeblandning utan allt för mycke strul?

KalleT

Välkänd medlem
8 nov 2008
2.350
3
38
Frösön/Rönnöfors/Offerdal
om du ska montera separat oljeblandning så behöver du pump och behållare,tror inte de lönar sig då en del pumpar e svindyra,med en RR så slipper du göra allt de där å de duger å leka me en sån me,

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
ja RS:en ligger ju på 4-5liter milen utan konstigheter de är lite saftigt tycker jag iafa... RR:en blir nog kanon... Skulle jag välja en kort maskin igen hade dock valet blivit en Arctic 600 sx, fy fan vilken busmaskin, men kanske lite dyr i detta sammanhanget, va vet jag kanske går att få en sån för typ 75 me lite prutning.

Jaacob

Välkänd medlem
22 okt 2009
560
0
16
Luleå
om du ska montera separat oljeblandning så behöver du pump och behållare,tror inte de lönar sig då en del pumpar e svindyra,med en RR så slipper du göra allt de där å de duger å leka me en sån me,
Jo nog tror jag RR:en funkar fint om de blir en sån
ja RS:en ligger ju på 4-5liter milen utan konstigheter de är lite saftigt tycker jag iafa... RR:en blir nog kanon... Skulle jag välja en kort maskin igen hade dock valet blivit en Arctic 600 sx, fy fan vilken busmaskin, men kanske lite dyr i detta sammanhanget, va vet jag kanske går att få en sån för typ 75 me lite prutning.
RR:en blir nog jättebra :)

Ingen som äger en RR som har nått att säga om dom?