Krängningshämmare Skidoo summit 800 xrs hc

powermachine

Medlem
13 nov 2012
20
0
1
Östersund
Hej! Har blivit ägare till en summit 800 xrs hc -10. Såg att det inte sitter någon krängnings hämmare på den. Ska det vara så??? Eller saknas dom. Den har orginalframvagn kvar.:confused:

snippe

Välkänd medlem
2 dec 2008
386
1
16
Norrbotten
Grattis till en najs maskin. Det ska finnas original men nästan alla plockar bort den med original framvagn för att ha en liten chans att bryta ner den ;) På min var den oxå bortplockad. Håller på att montera s-36 framvagn på min så den blir mer lättkörd. Riktig fin maskin med bra dämpare.

powermachine

Medlem
13 nov 2012
20
0
1
Östersund
Tack... Ja det ska bli kul att pröva Skidoo igen. Har åkt Rmk innan.
Jo... Allt verkar vara bort plockat, bara ett hål där staget ska gå igenom. Inget fäste ute på A- armarna, verkar rensat. Varför jag frågar är för att jag köpt den hos en lokal skoterhandlare och då ville jag ha lite kött på benen innan jag ringer till dom och stökar på. Vill ju inte bråka i onödan. Vill ju att maskinen ska vara komplett när man köper den.
Sedan är det ju upp till mig att plocka bort eller ej.
Tusen tack för dom snabba svaren.

callahan

Välkänd medlem
12 okt 2011
548
0
16
umeå
Man kan ju undra varför man tagit bort allt, räcker ju att släppa 1 av dom små stagen så är ju funktionen borta och de långa staget sitter då fortfarande fast !
säker ägarn innan som ska vara petig med vikt och tro att det gör någon skillnad genom att ta bort allt