Köp boysen reeds istället för Vforce3!Köp en Bikeman pipa och Vforce3 reeds och så letar du upp nått bra variator kitt så har du en ny skoter till nästa vinter. Även en mild portning också om du vill så ger pipan ännu mer effekt![]()
Får jag fråga varför? På Polaris funkar då Vforce mycket bättre än boysen.Köp boysen reeds istället för Vforce3!
Jag tror att någonstans kring 12,7:1 - 13,1:1 bör gå bra med 98Vad ligger kompet på original i en rotax 600ho?
Och hur mycke kan man höja det till när man kör på 98:a!??
Jag vet inga Vforce3or som gått sönder däremot flera boysen som reedbladen gått av på.För att boysen är dom enda som hållerhar själv Vforce3 på min och dom är spruckna...
Nä, och det sa jag inte heller.Bara för att du inte vet om några betyder det inte att det aldrig har hänt.
Nå kanske på Lynxarna då men inte på Polaris!Att Vforce3 inte håller lika bra som boysen är ren fakta tyvärr. Det finns många trådar om det om du nu inte tror mig...
Jojo, slut diskuterat om det nu?Kan vara så, men nu var det ju Lynx vi pratade om.
Men alu-insug är ju alltid alu-insug... i det långa loppet borde de hålla bättre. Om reedbladen håller bättre på Vforce3 har jag ingen aning om.