Knapp på styret X-RS -07?

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
det är en lite knapp på styret. det är bla rer på den knappen när skotern går men när inte skotern går så kan man trycka på den så börjar instrumentet lysa..? varför och vad e bra med den funktionen?

skoter -07a x-rs 600 sdi

plontas

Välkänd medlem
5 feb 2009
188
0
6
Sv: knapp på styret x-rs -07?

På min Lynx 600 sdi -06 som jag hade förut, så startade man skotern med RER-knappen också, då skulle man trycka in knappen en gång så att instumentbelysningen tändes, sen trycka en gång till så startade skotern.
Vet inte om det är elstart på din dock.

rev_18

Välkänd medlem
18 apr 2007
304
0
16
östersund

Den gör så att soppapumpen går runt ett varv:):ciao:

Last edited:

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund

Den gör så att soppapumpen går runt ett varv:):ciao:

jaha alltså så man behöver bara dra en gång i snöret eller?? på min xp måsta man först dra en gång för att soppapumpen ska gå sen en gång till.. men det kanske e så på min också med knappen.. ska testa ikväll! tack för hjälpen..

rev_18

Välkänd medlem
18 apr 2007
304
0
16
östersund

jaha alltså så man behöver bara dra en gång i snöret eller?? på min xp måsta man först dra en gång för att soppapumpen ska gå sen en gång till.. men det kanske e så på min också med knappen.. ska testa ikväll! tack för hjälpen..
om skotern är kall behover du låta soppapumpen gå runt en gång innan du startar, men är den varm så är det bara att dra en gång i snöret.:ciao: