Varför tar den bara en skoter med kåpan på ..blir det så pass trångt?Jag köpte en jaxakåpa till min 4P twin XL (3,70x1,85), inga problem med min Renegade 800-06. Det enda problemet var att inte frugans skotern fick plats(Men henne vill man ju inte ha med ändå)Utan kåpa får 2 skotrar plats men med kåpa endast 1! Tar bara 5 minuter att montera bort kåpan.
Jag var helnöjd, ingen skitig,grusig skoter mer!
Renegade 800
Ställer en till fråga om din kåpa:Jag köpte en jaxakåpa till min 4P twin XL (3,70x1,85), inga problem med min Renegade 800-06. Det enda problemet var att inte frugans skotern fick plats(Men henne vill man ju inte ha med ändå)Utan kåpa får 2 skotrar plats men med kåpa endast 1! Tar bara 5 minuter att montera bort kåpan.
Renegade 800
Skulle vara tacksam om du kunde kolla vad måttet är på denna med kåpa, mätt från däckets kontakt med marken och upp till högsta punkten på kåpan?Jag köpte en jaxakåpa till min 4P twin XL (3,70x1,85), inga problem med min Renegade 800-06. Det enda problemet var att inte frugans skotern fick plats(Men henne vill man ju inte ha med ändå)Utan kåpa får 2 skotrar plats men med kåpa endast 1! Tar bara 5 minuter att montera bort kåpan.
Renegade 800