Har en 2003 F5a som gått runt 450mil.
i vinter så havererade främre boggiedämparen just innan påsken, så jag sökte som en tok på blocket efter en ny dämpare men de slutade med att jag köpte en F7 EXT boggi och den mattan och monterade dit kvällen innan jag drog upp till fjällen.
hur som helst så blev skotern sjukt tråkigt, tidigare har den velat upp på rullen med lite våld men med längre boggi och den värdelösa 32mm mattan så finns de inte en chans.
hur som helst så köpte jag mig en 365x38x5.1 matta från en rmk som jag nu ska kapa och smälla dit.
sitter ju 10T drivhjul så måste ju gå ner i storlek samt tänkte köpa nonslip.
ska jag köpa 9T eller 8T? 8T måste ju ge en bra nerdrevning va?
Har inte haft tid att förlänga tunneln, utan de tar i i orginalkylaren. finns de nån kylare man kan smälla dit som inte är nerböjd så slipper jag förlänga? hur har ni andra gjort?
i vinter så havererade främre boggiedämparen just innan påsken, så jag sökte som en tok på blocket efter en ny dämpare men de slutade med att jag köpte en F7 EXT boggi och den mattan och monterade dit kvällen innan jag drog upp till fjällen.
hur som helst så blev skotern sjukt tråkigt, tidigare har den velat upp på rullen med lite våld men med längre boggi och den värdelösa 32mm mattan så finns de inte en chans.
hur som helst så köpte jag mig en 365x38x5.1 matta från en rmk som jag nu ska kapa och smälla dit.
sitter ju 10T drivhjul så måste ju gå ner i storlek samt tänkte köpa nonslip.
ska jag köpa 9T eller 8T? 8T måste ju ge en bra nerdrevning va?
Har inte haft tid att förlänga tunneln, utan de tar i i orginalkylaren. finns de nån kylare man kan smälla dit som inte är nerböjd så slipper jag förlänga? hur har ni andra gjort?