henkew

Status
Stängd för vidare inlägg.
vem är han egentligen?
ingen tycks veta, han bara dök upp en gång för en herrans massa år sedan och har hängt med sedan dess. Kommer han från krypton eller är han en muterad superhjälte?
Det är frågan? Alla som har sett eller hört något misstänkt från hans håll som kan leda oss till svaret på gåtan kan med glädje höra av sig anonomyt till den här tråden. Alla svar följs upp!

Jag har i det den där tråden programmerat in en kod som gör att henkew inte kan läsa detta så ni kan helt lungt höra av er.

Hälsninar / En som vill erat bästa
 
Jag kan idag rapportera att vi har fått tag på insiderinformation av en nära släkting till "henkew" alias päran som han kallas i den inre kretsen. Han brukar "fixa" skoterboggiar åt folk, det blir inte mycket kvar! Jag har även fått reda på att han har en nallebjörn i sängen som han har döpt till Zr440. Vilket klingar skönt i gommen på en grapp (grapp = finskt uttal av det vanliga svenska ordet grabb som syftar på pojke) som päran!

Det finns mycket vi inte vet om henkew än. Vad döljer sig bakom den stora mustachen och pipskägget, vad är det som driver honom? Många av de här frågorna kommer vi nog aldrig få något svar på, men vi på byrån kommer att göra allt vi kan för att kartlägga denna mystiska människas liv och leverne, har han samröre med utomjordingar, har han en ockelbo 6000 undangömd i ett ensligt skotergarage i skogen bakom kajsa-lena? Har han... måste gå, larmet har gått, henkew har rört på sig. vi har en sändare i skon som utlöses när han lämnar hägglunds djupaste och mörkaste hålor där han gömmer sig från omvärlden i väntan på bättre tider.

"Pennan är vassare är svärdet, det skrivna ordet är starkare än terroristbomber och denna text är starkare än henkew"

PS: Ni får inte tolka detta på valfritt sätt.

DS: Jag säger bara en sak... ojj

Secret organisation Te1C

Tipstelefon: gustavsbusiness@hotmail.com
 
Last edited:

keihin

Välkänd medlem
31 dec 1999
2.778
0
36
40
Skellefteå
<PolarisRacing> skrev:
En enkel fråga bara: Vad är syftet med denna tråd??
Det vet vi ännu inte, men vi väntar med spänning på att fenomenet himself ska ge sig tillkänna! Kanske har han nåt han kan tillägga? Kan det vara så att han gömmer nåt i jordkällaren? Time will tell? Allting är en evig gåta.

(Kastade över till OffTopic...)
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Fantomens polare?

Grrr! Guran din gamla bastkjolsprydda tjockis! :mad:

Jag som trodde att jag lyckats komma undan... ni kommer aldrig att få tag i mig, ALDRIG I tell ya! :D
 
Extra, extra hör upp alla vetgiriga lyssnare där ut i cyberspace!!!



Vi har idag fått in ett smått otroligt foto (tillsammans med en smått otrolig berättelse), taget av en äkta hjälte (som vill vara anonym pga hämndaktioner från en viss henkew) som riskerade liv och lem för att ta det ända kända fotot av "the mystreious" "henkew".

Det var tidigt på lördagsmorgonen, klockan var ungefär 5.30 och vår hjälte hade just stigit upp för att fara till sitt dygnetruntjobb på hägglunds när han såg en misstänkt kalufs sticka upp vid skotergaraget,

Han förstod direkt att allting inte stod rätt till när han såg vad han gjorde, !!! Han satt där vid skotergaraget och gnagde!! på en skena till skotern! Vår hjälte blev helt stum och vågade inte röra sig,

Han stod som förstenad men blev snart medveten om att hela skotern snart skulle vara uppäten om han inte vidtog åtgärder, men vad? Han tänkte först på vitlök och en träpåle men förkastade snart iden pga. icke namngivna orsaker (troligtvis blev han lite skraj när han såg henkew slita mattan i bitar med bara händerna (vem skulle inte blivit det?(Jag iaf!))).

Han bestämde sig dock för att ta ett foto av vilddjuret (vilket vi på Te1C är väldigt glada över) innan han försvann ut i vildmarken. Han smög ut genom köksdörren och över gräsmattan sedan kröp han över gravplatsen (hägglundsanställda som frågade för mycket...) sedan var han framme vid garaget och med darrande händer knäppte han kortet som skulle bli historiskt! När henkew upptäckte den orädde fotografen tog han till flykten på sin skabbiga zr440, 140km/h över gräsmattan och sen bredställ in på landsvägen innan försvann vid horisonten!



Så varsågod kära läsare här kommer det vi alla har väntat på i alla dessa år!!!



Henkew gnagandes på en skoter!!!


http://guitar.zentao.com/forum/attachment.php?attachmentid=38


Detta är stort!!!


Ett stort tack till Sten-Erik P. som med fara för sitt eget liv tog kortet av henkew, du kan förvänta dig en ros i ÖA och en liten present i brevlådan den närmaste veckan

(Hör av dig till nån medlem av Te1c ang. toppluva eller nyckelring, okej?)


Detta var nog allt för denna gång men håll korpgluggarna öppna för vi vet inte när henkew kommer tillbaka för att än en gång terrorisera skotrar och dyl.



Er trogna secretservice organisation Te1C







"We’ll be back"
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Nu får det räcka

Ja, hihi haha, det här var ju skojj men nu tror jag det räcker.
Visst får man skriva skämtsamma och oseriösa inlägg ibland (den här tråden har ju fått vara kvar till nu...) men vi strävar efter att ha sveriges bästa skoterforum så nu låser jag den här tråden.

Jag vill också göra klart att jag inte haft något med startandet av den här tråden att göra!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.