Har folk lite pengar?

volvo

Välkänd medlem
1 jan 2000
144
0
6
Lule
Jag har lagt ut min skoter för 25k på en känd internet sida.
Priset är ju skamligt billigt men ingen verkar ha pengar.:hmmmm2:

Folk vill byta mot allt från epa-traktorer, mopeder o en massa annat skit som man har hållt på med för 10 år sedan. Känns inte riktigt aktuellt.

Jag kan ju inte skänka bort skotern, känns riktigt tråkigt...

Har ni fått sålt något eller är det tvärstopp för er med?

esspeji

Välkänd medlem
27 dec 2007
242
0
16
Luleå, Sweden, Sweden
Kanske går lättare snart när det börjar bli riktigt fina dagar med sol o värme, och närmare påsk borde det ju vara intressant. Men nog tror jag folk i allmänhet är mer försiktiga med sina surt förvärvade slantar.

D

Draken

Det är nu man gör som mest affärer! Lågkonjuktur är inte bara dåligt! :beer:

Har även sålt en beggad skoter för ett tag sen och fick rätt bra för den,så nog går det.

B

Biosteel

En kompis sålde sin Apex mtn turbo -06a förra veckan.. Den låg ute 4 dar tror jag innan den var såld och det var ju en ganska dyr skoter så nog har folk pengar..

men troligen mindre än förut =):laugh:

aeqvist

Välkänd medlem
16 feb 2008
344
5
18
Skellefteå
Tror att om den skulle varit längre norrut hade folk köpt den lättare ! I alla fall jag ! Vill kika på skoter i närheten max 15mil bort ! Kikade på blocket och tycker priset är helt okej för en 440 som går försäkra "lagligt" :) Jag skulle handla om den fanns längre upp i sverige alså.

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Fått fruktansvärt mycket svar på min annons, dock är det till stordelen bytesaffärer.
Sen är det ju så här, sitter det en 440 under huven så är det många som absolut inte kan tänka sig skotern, hade det suttit en 5-6-7-800 så hade den varit såld för länge sedan :)

/K

Mr_Smurf

Välkänd medlem
29 okt 2006
1.913
2
38
Selet
Hade du annonserat ut den lite närmre finska gränsen hade den varit såld nu, finskarna är som tokiga eftersom kronan är låg.

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Då ligger ju jag bra till som ska sälja min snart och jag bor 5.5 mil från finska gränsen ;D