handtagsvärmare

Forsman

Välkänd medlem
9 nov 2007
422
1
16
Skellefteå
- Ursäkta att jag drar upp denna tråd, tänkte att det vore smidigare än att posta en ny och få svaret "söööök"... Har sökt. -

Hade sönder en handtagsvärmare till Enduron (-03) och skall nu köpa en ny.

Undrar vad som är ORIGINAL, 20w???
Och VAR jag kan hitta detta, med relativt snabb leverans och till ett hyfsat pris. - GÄRNA med tvåstegs, alltså "hel/halv", som original.
Tack så hemskt mycket!

olve

Välkänd medlem
28 jan 2008
120
0
6
gävle
- Ursäkta att jag drar upp denna tråd, tänkte att det vore smidigare än att posta en ny och få svaret "söööök"... Har sökt. -

Hade sönder en handtagsvärmare till Enduron (-03) och skall nu köpa en ny.

Undrar vad som är ORIGINAL, 20w???
Och VAR jag kan hitta detta, med relativt snabb leverans och till ett hyfsat pris. - GÄRNA med tvåstegs, alltså "hel/halv", som original.
Tack så hemskt mycket!
fa in på eson i skellefte, eller så beställ du från lockners. eler skoterdelen.

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Ska du ha hel/halv så är de nog ett måste att köpa av ÅF. Har inte sett tvåläges nånstans annanstans!

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
Finns att köpa originalhandtagen från rev med inbyggda värmare i handtagen. Dom funkar jävligt fint med alu styren som oftast leder bort värmen. Dock kan du inte ha dessa handtag om du har hooks. Eller om du har löstagbara hooks kan du ju ha dom..

Forsman

Välkänd medlem
9 nov 2007
422
1
16
Skellefteå
Eson tar väl dryga tusingen för en värmare skulle jag gissa...

Blir nog pirat då, så VAD ÄR MAXVÄRMEN i watt? (alltså vilken jag ska ha, för att få samma värme som är max på original!) :) Så jag vet vad jag ska köpa för att inte förfrysa mig på fjället!

Abos

Välkänd medlem
8 aug 2008
365
0
16
Örnsköldsvik
Gå in på duells.se där finns det handtagsvärmare. går ej att köpa därfrån men du kan söka på återförsäljare där å sen köpa från någon närliggande återförsäljare

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Eson tar väl dryga tusingen för en värmare skulle jag gissa...

Blir nog pirat då, så VAD ÄR MAXVÄRMEN i watt? (alltså vilken jag ska ha, för att få samma värme som är max på original!) :) Så jag vet vad jag ska köpa för att inte förfrysa mig på fjället!

Stenmarks tar de här för ett par hög/låg, http://www.stenmarksmaskin.se/ShowProduct.aspx?prodid=11095

Skulle tippa på att 20W är som hög original.

Forsman

Välkänd medlem
9 nov 2007
422
1
16
Skellefteå
Hittade de där igår, gulingen!
Men jag skickade ett mail, för de har ju ingen webshop atm.. :s

Tack även Nestander! :)

Konstapel

Välkänd medlem
5 nov 2006
376
0
16
Umeå
Behöver samma sak till min -03a, fast de får inte kostar över 300 kr och ska vara 2 läges!

Tänkte spara allt på mitt orginalstyre så vilka handtag är bäst för pengarna?

Forsman

Välkänd medlem
9 nov 2007
422
1
16
Skellefteå
Jo, jag vet! Men det är som maxeffekten, eller hur?
Men det står ju högeffekts-värmare på Snoperformance? Och jag vill nästan ha 2-stegs, man bränner sig t.o.m. ibland då man kör på det varmare läget!

Då var det bara dessa bestälningsproblem angående Snoperformance!
Någon som har erfarenheter, som har beställt och fått sina grejor?

Skickade ni mail till dem?
Har skickat ett mail, utan svar sedan i fredags (de jobbar förmodligen inte helger.)

NoBra1n

Aktiv medlem
31 jul 2004
96
0
6
Kiruna
Fått något svar från snoperformance om hur man ska göra med beställningarna?

EDIT: Deras webshop kommer upp under veckan.

Last edited: