Det där va första gången jag va ute och testade den skotern. Vad är de där för dig då? okej, så du verkar inte lärt dig '' cykla '' på bakhjulet än då med andra ord eftersom du verkar inte vara mycket äldre än 10, om man går efter beteendet...Det där är väl inte att köra på rullen.... Så där gjorde jag på min cykel när jag var 10 men inte kunde jag cykla på bakhjulet för det...
Rakt upp får jag den inte på plan mark men med en lite knöl såJaså? jag tycker min känns ganska pigg i början men får den inte att stå rakt upp, går ju lättare näre är uppför eller ett krön ;D men det greppar inte så bra med min 32mm som har lite kammar borta här ch där.
Jag har fått upp min på rulle så du vetHar du fått upp den på rullen än? jag får inte upp min heller![]()
Skulle kalla detdär skidlyft. Alla kanske har olika definition av att "gå på rullen" men detdär är då inte det enligt mig.de sitter inte bara i skotern för att få den att gå på rullen, de kräver även en riktig förare. kör själv en enduro 700, och jag har ställt min på bågen bak flera ggr och den är helt original, 32as matta med alla sidokammar borta i stort sett. har till och med kört av min stänka en gång.
så de är bara ut och öva, sedan så får man ju gunga lite innan den går upp!
http://www.youtube.com/watch?v=ydmfjTkjGIM