T Tomaser Välkänd medlem 6 feb 2006 250 0 16 49 Örebro 9 maj 2006 #1 Sänka boggien! Jag har förlängt fjädringen fram 3cm och håller nu på att sänka boggien så att den blir i jämnhöjd tänkte sänka boggien fram 3cm o bak 5cm e det något speciellt jag bör tänka på? Last edited: 10 maj 2006
Sänka boggien! Jag har förlängt fjädringen fram 3cm och håller nu på att sänka boggien så att den blir i jämnhöjd tänkte sänka boggien fram 3cm o bak 5cm e det något speciellt jag bör tänka på?
orre_mx Välkänd medlem 20 dec 2005 312 0 16 Järpen 9 maj 2006 #2 jag tycker du ska flytta ner fästerna i stället. annars önskar ja dig bara lycka till på ett possetivt sätt
jag tycker du ska flytta ner fästerna i stället. annars önskar ja dig bara lycka till på ett possetivt sätt
T Tomaser Välkänd medlem 6 feb 2006 250 0 16 49 Örebro 9 maj 2006 #3 Det e nog solsting jag fått jag menar givetvis ner! orre_mx skrev: jag tycker du ska flytta ner fästerna i stället. annars önskar ja dig bara lycka till på ett possetivt sätt Click to expand...
Det e nog solsting jag fått jag menar givetvis ner! orre_mx skrev: jag tycker du ska flytta ner fästerna i stället. annars önskar ja dig bara lycka till på ett possetivt sätt Click to expand...